piątek, 2 marca 2018

Batony proteinowe - zrób je sama | dowlaszpaula



    Masz ochotę na zdrową przekąskę? Dzisiaj podam Ci przepis na naprawdę pyszne batony proteinowe. Z tego przepisu wyszło mi 10 batonów :-)

    Składniki:

* 200g chudego twarogu
* 80 g płatek owsianych
* 20g płatek orkiszowych
* 1 jajko

* garść orzechów/ żurawiny
* 1 łyżeczka proszku do pieczenia
* 2 łyżki wody/mleka

   Wykonanie:

* Wszystko ze sobą wymieszać, wyłożyć cienko na blachę i piec 30min w 180 stopniach.
* Ostudzić i pokroić w kawałki ;-)





11 komentarzy:

  1. Super pomysł na przekąskę czy drugie śniadanie do pracy. Z pewnością wypróbuję w następnym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis chętnie wykorzystam, smaczna i zdrowa przekąska. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To może być całkiem fajne i smaczne, może wypróbuję :) czasem robię takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy robić domowe batony, że podobnie robimy swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. HAAA przepis banalny, nawet jak dla mnie :D na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. skład to nie moja bajka, ale batoniki wyglądają bardzo zachęcająco. :D Buziaki i wspaniałego dnia życzę :* i zapraszam do mnie www.sweetrawstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto samemu wykonać, a nie byćzdanym na kupną "chemię".

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przepis tylko nie dla mnie akurat, a szkoda ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co przepłacać za przesłodzeone snickersy i marsy jak mnożna zrobić samodzielnie i zdrowo? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)