środa, 5 października 2016

Placuszki z jabłkami w wersji odtłuszczonej :)

Cześć Fit Świrki! 
Dzisiaj mam dla Was kolejny przepis który ma na celu pomóc mi i Wam bez słodyczy. To już 5 dzień gdy w ustach nie miałam ani czekoladki ani wafelka, wiem dla kogoś to pikuś ale dla mnie to dużo, bo jestem prawdziwym słodyczo-maniakiem. Mam dużo jabłek więc dlatego moje przepisy bazują na jabłkach. Dzisiaj są to placuszki z jabłkami. Czy jest ktoś kto ich nie kocha? Słodkie, puszyste posypane cukrem pudrem... Niebo! Ale pokażę Wam wersję ciut zdrowszą no i cóż BEZ CUKRU :). Większość osób myśli, że rzeczy zdrowe są niesmaczne, ale gdy dodamy swoje ulubione przyprawy (cynamon, przyprawa do piernika), to mamy swoje indywidualne danie. I naprawdę szkoda jest mi mojego ciała na posypywanie placuszków cukrem pudrem skoro są super zamienniki np. syrop klonowy, miód :)

Składniki:
* 3 jabłka
* 50g mąki żytniej
* 100ml mleka 0,5
*łyżka płatek owsianych
* cynamon do smaku


* łyżeczka proszku do pieczenia
* 2 jajka

Wykonanie:
* jabłka obrać ze skóry i zetrzeć na tarce, pozostawić na chwilę aby puściły sok.
* białka ubić na piane
* żółtko połączyć z cynamonem, dodać mleko i zmiksować
* mąkę i jabłka dodać do żółtka połączonego z mlekiem
* na koniec dodać piane z białek i delikatnie wymieszać łyżką
* odstawić na 10 min do lodówki
* smażyć z obu stron :)





1 komentarz:

  1. Mmm wyglądają smakowicie! Chyba musze spróbować zrobić :3 mniam mniami

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)