poniedziałek, 29 stycznia 2018

Brownie czekoaldowe bez mąki i czekolady | dowlaszpaula

    Cześć Fitnessiaki, mam dzisiaj przepis na pyszne ciasto! Nie jest to mój autorski przepis bo wzięłam go od Sióstr ADiHD. Jak tylko one wstawiły go u siebie to wiedziałam, że muszę je zrobić i spróbować. Dziewczyny zapewniają, że ciasto jest czekoladowe pomimo, iż nie ma w nim czekolady! Pisałam z nimi i powiedziałam, że jak poczuję fasolę to będę załamana bo jej nie lubię!



    Ciasto do wykonania jest banalnie proste, wszystko wrzuca się do blendera i miksuje ok. 5 minut na gładką masę, potem wylewa się na blachę i piecze! Jest bardzo czekoladowe mogę śmiało powiedzieć, że jest lepsze niż prawdziwe brownie :-) Tutaj wstawiam Wam link do przepisu u sióstr Siostry ADiHD  a Was zapraszam na moją lekko zmienioną wersję :-)


Składniki:


* 2 puszki czerwonej fasoli
* 2 banany
* 5 łyżek ciemnego kakao
* 4 jajka + 2 białka
* 2 łyżki proszku do pieczenia
* 2 łyżki oleju kokosowego
* 50g cukru brązowego
* orzechy laskowe



Wykonanie:

* Wszystko oprócz orzechów razem zblendować, potem dodać posiekane orzechy i wymieszać łyżką. Wylać na blachę i piec. Ja piekłam równo 38 minut  w 190 stopniach, ciasto wyszło mokre w środku ale o taki efekt mi chodziło ;-)




    Polecam Wam zrobić nawet z ciekawości to ciasto, jest bardzo zdrowe nie ma  w nim nic złego! I jak na zdrowe ciasto to koszt jego wykonania jest naprawdę niski.

57 komentarzy:

  1. Ciekawy przepis, chętnie go wypróbuję :) Chociaż rzeczywiście fasola brzmi przerażająco

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam- może, że lepsze, niż prawdziwe brownie bym nie powiedziała, ale jest naprawdę niezłe :) Podobno z ciecierzycy jeszcze lepsze, ale póki co nie miałam okazji wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ,że to trzeba piec , akurat byłoby dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam piecze się szybko :-P

      Usuń
    2. Tylko ,że nie mam piekarnika buuuu...

      Usuń
    3. Hmmm to upiekę w prodiżu, muszę je zrobić , bo mi wybitnie pasuje :-)

      Usuń
  4. Przyznam szczerze ze od dawno chciałam zdobić takie brownie... chyba jak teraz mam fajny przepis to muszę się zmobilizować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To jak to bez czekolady? Przecież czekolada to właśnie kakao 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha no wiem, mi bardziej chodziło o taką czekoladę do jedzenia w kostkach ;-D

      Usuń
  6. Przepis chętnie wypróbuję, wydaje się być prosty, ciekawy i smaczny

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam to ciacho :) tylko zamiast cukru (czesto ten brazowy jest zwyklym farbowanym cukrem ) daje 3/4 szklanki ksylitolu albo miodu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ja najczęściej stosuje miód ale niestety ale mi się skończył :-P

      Usuń
  8. Zaintrygowałaś mnie brownie bez czekolady, słyszałam że robi się je z czerwonej fasoli:) Sama robiłam z kaszy jaglanej http://apetyczneksiazki.blogspot.com/2017/12/zdrowe-brownie-wg-przepisu-k-maciejko.html a przymierzam się do ciasta z buraków, ale bez czekolady to dla mnie nowość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!! Interesujące i zapewne pyszne. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty przepis zachęca do wypieków, na pewno skorzystam z Twojej notki! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste do zrobienia i ładnie wygląda muszę koniecznie wypróbować!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny przepis :) Z małymi modyfikacjami z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same pyszności to ciasto, chętnie bym je zrobiła, ponieważ lubię takie przepisy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglada kozacko! :D a wysyłasz takie kurierem? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi ciekawie, chętnie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta fasola mnie trochę przeraziła. Zdecydowanie nie jestem fanem fasoli :D Ale przyznam, że już spotkałam się z czekoladowymi browni właśnie robionymi z fasolą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy w zyciu nie jadłam fasoli, te ciasto to moje pierwsze spotkanie z fasolą :-P

      Usuń
  18. Smakowicie się zapowiada, chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektórych może odstraszyć czerwona fasola. Miałam okazję spróbować browni z czerwonej fasoli ( zamiast mąki) PYCHA ! ! ! i nie utuczy jak produkty mączne :) same plusy

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry przepis :)
    Proponuje przy przepisach dodac zdjecie ciasta czy innych smakolykow z blizszej perspektywy, zeby rezultat kusil :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! https://papiwszwecji6.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh... Ledwo udało się zrobić jakiekolwiek zdjęcie bo ciasto bardzo szybko znikło:-)

      Usuń
  21. wygląda apetycznie

    https://iamemilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny i oryginalny przepis! :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze takiego nie próbowałam. Kuszące, lecz chyba nie umiem wyrzec się czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dietetycznie, fajnie, minimalistycznie. Chyba kiedyś wypróbuję. Ale póki co - dieta. xD

    OdpowiedzUsuń
  25. No ale to jest właśnie dietetyczne ciasto! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. brzmi zaskakująco pysznie :) koniecznie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem! Jeszcze nie słyszałam żeby ciasto z fasoli robić! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jadłam coś takiego u mojej siostry i najlepsze było to, że fasoli w ogóle nie czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobię na pewno! Dzięki za przepis! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wypróbowałam :) Jest dobre ale dodałabym więcej cukru:D Mimo wszystko wyczuwam fasolę, której nie lubię niestety...

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie to ciasto musi być z czekoladą. Uwielbiam słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Brownie w trochę innym wydaniu niż to, które znam. Jestem ciekaw, jak smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę koniecznie wypróbować. Brzmi magiczne. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)