poniedziałek, 15 stycznia 2018

ROSSMAN HAUL 2+2 ZDROWE PRZEKĄSKI | dowlaszpaula



    W rossmanie hula kolejna promocja, tym razem mamy możliwość kupić za pół ceny produkty przyjazne dla natury oraz zdrową żywność. Ja postanowiłam kupić kilka produktów których nigdy nie miałam i je przetestować. Nie jestem fanką kupowania gotowych koktajli, czy ciastek bo wolę zrobić to sama w swojej kuchni no ale ... żal by było nie skorzystać z takiej promocji (promocja - moje ulubione słowo). A Wy coś kupiliście?





ŻÓŁTY HEALTHY SNACK

Składniki: daktyle, masło orzechowe 22% (prażone orzechy arachidowe 100%), orzechy arachidowe 14%. Może zawierać śladowe ilości: orzechów, soi, mleka. Masa netto:40g. 


Kuleczki WHEY PROTEIN


Składniki: daktyle 33%, orzechy nerkowca 25%, syrop daktylowy, koncentrat białka serwatki 13%, surowe kakao 8%, sól himalajska 0,3%.
Może zawierać śladowe ilości: orzechów arachidowych, soi.





Składniki: jogurtowa 26% (cukier, tłuszcz roślinny / olej palmowy częściowo utwardzony, serwatka w proszku (z mleka), jogurt w proszku (z mleka) 2%, emulgator: lecytyny ( z soi), regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromat), syrop glukozowy, wiórki kokosowe , płatki ryżowe (ryż, cukier, marchewka), orzechy nerkowca 7,6%, rodzynki sułtańskie 7,6%, migdały 5,4%, morele suszone 5,4% (substancja konserwująca: dwutlenek siarki), miód, jagody suszone 2,2%.





Mąka pszenna, orzeszki arachidowe 20%, margaryna [tłuszcze roślinne; palmowy, rzepakowy, woda, emulgatory: mono i di glicerydy kwasów tłuszczowych, lecytyny, sól, regulator kwasowości; kwas cytrynowy, aromat, barwnik], substancja słodząca; maltitol, czekolada bez cukrowa 10% [substancja słodząca: maltitol, miazga kakaowa, emulgator: lecytyny (z soi), proszek kakaowy o obniżonej zawartości tłuszczu, aromat], masa jajowa, substancje spulchniające; węglany sodu, difosforany, sól, aromat, barwnik; karoteny.



Ziarno sezamowe 44%, syrop glukozowy, cukier, nasiona chia (Szałwii hiszpańskiej) 5%.

Moze zawierać orzeszki arachidowe i inne orzechy.



    Wiecie jak jestem nastawiona do Ewy Chodakowskiej, więc możecie się domyślić jakie zdanie mam na temat jej produktów. Kulki z surowego kakao są przeciętne w smaku, cena to ok. 7zł za 10 małych kuleczek. Baton w smaku jest dobry ale jego konsystencja nie do końca mi odpowiada. Ciastka z orzechami które mają być BEZ CUKRU, cukier w składzie mają, batony serwatkowe są naprawdę smaczne, koktajl karmelowy z karmelem ma mało wspólnego a sezamki czekają na swoją kolej.
    Podsumowując: wolę sama sobie robić zdrowe przekąski, wtedy na 100% WIEM CO JEM!  







12 komentarzy:

  1. Świetnie też skorzystałam;)
    Jednak zakupiłam kosmetyki zapraszam do obejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestałam chodzić na te promocje, bo kupuje niepotrzebne rzeczy🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedzenie fit nie dla mnie, przynajmniej to typowo produkowane przez wszelkie fitneski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co z promocji jeszcze nie skorzystałam - mam jednak w planach wybrać się po te wyłącznie potrzebne rzeczy. Na liście mam poki co pastę do zębów, delikatny szampon i odżywkę do włosów😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie lubię tego typu jedzenia. Mam wrażenie, że ono jest zdrowe tylko z nazwy. Czasem się na coś skuszę, ale raczej nie jest to dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wogole chodzisz do roboty? Wez sie za robote a nie cały dzien siedzisz w domu i jakies posty piszesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze gratuluje podpięcia się pod konto Ornety :-). Po drugie zazdrość jest nie fajna :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)