środa, 17 stycznia 2018

DIY - PEELING DOMOWY | dowlaszpaula



    Dzisiaj wpis z kuchni ale tym razem nie będzie nic do jedzenia a skupimy się na pielęgnacji naszego ciała z zewnątrz! Lubicie peelingi? Ja muszę się przyznać, że uwielbiam ścierać stary naskórek! Sięgam zawsze po te produkty które od razu bardzo mocno nawilżają naszą skórę bo niestety ale nawilżenie skóry to nie jest moje ulubione zajęcie :-)


    Składniki na peeling ?

* 1 mandarynka
* 5 łyżek cukru
* 3 łyżki kawy
* 1 duży kieliszek oliwy

Wszystko ze sobą dokładnie wymieszać i przełożyć do słoiczka :-)

    Po tygodniu używania domowego peelingu muszę przyznać, że moja skóra jest naprawdę rewelacyjnie nawilżona, gładka i po każdym zastosowaniu pachnie obłędnie :-)







5 komentarzy:

  1. A mandarynke kroimy na kawałki i mieszamy? 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa i mandarynka, moje dwa ulubione zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z mandarynkami jeszcze nie próbowałam. Dzisiaj wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. I u mnie peeling z kawy, cukry, miodu i naturalnego oleju sprawdza się najlepiej - żaden sklepowy nie jest w stanie mu dorównać! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)