wtorek, 30 sierpnia 2016

Pasy do biegania :)

Halo, halo moje Fitnessiaki :)
Ostatnio bardzo spodobał Wam się mój post o gadżecie z biedronki, więc dziś mam dla Was inny bardzo przydatny gadżet. A mianowicie pasy do biegania kliknij tutaj. Na pewno jest tu wiele osób takich jak ja które wychodząc na szybki spacer lub bieganie nie mają gdzie włożyć telefonu, kluczy już nie wspomnę o piciu a przecież odpowiednie nawodnienie organizmu oraz uzupełnienie poziomu płynów i elektrolitów jest bardzo ważne. Na szczęście na przeciw nam wychodzą firmy które projektują idealne pasy do biegania. Mając na sobie taki pas nadal mamy swobodę ruchu a dzięki elastycznym wstawkom oraz dopasowaniu do ciała w ogóle go nie odczuwamy.Możemy spokojnie biec i mieć przy sobie wszystkie najważniejsze rzeczy. A może są tu takie osoby które lubią biegać wieczorami i zapominają o odblaskach? Już teraz zawsze będziesz widoczna bo na pasach są również odblaskowe nadruki dzięki którym masz pewność, że jesteś widoczna z daleka :) I najważniejsze Twój pas będzie z Tobą na zawsze! Dzięki regulacji odwodu nie musisz się bać, że gdy schudniesz to pas już nie będzie na Ciebie pasował. Te pasy są tak stworzone, że będą towarzyszyły Ci już zawsze:).
Zobacz więcej.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)