niedziela, 31 maja 2015

piątek, 29 maja 2015

Internetowe Inspiracje :)

Cześć Kochani :)
Dzisiaj mam dla Was notkę internetową takie fajne inspiracje.  Mam masę zdjęć pozapisywanych na telefonie oraz komputerze więc dzisiaj pokaże Wam czym ja się jaram ! :D
Nie ma dziś notki o ćwiczeniach ponieważ przygotowujemy jutrzejszy roczek Nadii i z czasem krucho :) 





życzę Wam udanego weekendu , ja zjawię się w niedziele z dużą ilością zdjęć z roczku :)

buziaki !











czwartek, 28 maja 2015

TRENING pokojowy :)

Wczoraj w trakcie treningu chwyciłam aparat i zrobiłam Wam parę zdjęć , aby pokazać jak bez sprzętu można fajnie poćwiczyć :) Dwa ćwiczenia to pompki tylko że nogi trzymamy na łóżku i odwrócone ja po tych ćwiczeniach czuje ręce , brzuch i nogi :) Do tego 1000 skoków na skakance , 30min hula hop i chwila zumby po domowemu :) 


 Mam nadzieje , że po tych zdjęciach wiecie o co mi chodzi :) Ja robie 10 razy po 3 serie , i ręce mi odpadają ale warto ! :)










przepraszam że bez make upu , bez butów i nie ogarnięta ale to był taki spontan :) 



Ahaaa, słuchajcie dziękuje za każdą wiadomość staram sie odpisywać po kolei <3
macie więcej pytań ? piszcie :)


Paula Dowlasz

środa, 27 maja 2015

otucha dla brzucha :))





Chcesz odzyskać płaski brzuch i talię osy ? :) Przygotowałam dla Ciebie sprawdzone ćwiczenia :) 

Unoszenie nóg leżąc na brzuchu
Żeby poprawić kondycję brzucha potrzeba również wzmocnić plecy.
Kładziemy się na brzuchu i lekko unosimy głowę, wskazane jest aby ręce położyć obok ciała, podnosimy i opuszczamy na zmianę nogi tak aby kolana były oderwane od podłogi.
Rób to przez 30 sekund, po których zrób sobie 30 sekund przerwy. Wykonaj 3-4 takie serie.
Unoszenie nóg
Połóż się na plecach, ręce swobodnie wzdłuż tułowia, nogi wyprostowane. Podnoś złączony nogi tak, by ułożyły się prostopadle do podłogi. Przytrzymaj 3 sekundy (10 powtórzeń; zwiększaj o 5 w każdym następnym tygodniu ćwiczeń).
Brzuszki skośne
Połóż się na plecach i skrzyżuj lewą stopę nad swoim prawym kolanem, ręce powinny być z tyłu głowy. Przyciskając dolne plecy do podłogi, podnieś swój lewy bark w kierunku lewego kolana.
W szczytowym momencie staraj się napiąć swoje mięśnie brzucha jak najbardziej. Powtarzaj czynność od 15 do 30 razy dla każdej strony brzucha. Odpocznij minutę po każdej serii.
Przyciąganie nóg do klatki piersiowej
Połóż się płasko na podłodze i oprzyj na łokciach. Przyciągaj najpierw prawą ugiętą w kolanie nogę do klatki, potem lewą i obie na raz (zrób 15 powtórzeń; zwiększaj ilość o 5 w każdym następnym tygodniu ćwiczeń).
Skłony
1. Stań w lekkim rozkroku. Wykonuj skłon wprzód do każdej z nóg, nie zginając kolan. Następnie schylaj się wprzód i ponownie do każdej z nóg (na początek dwadzieścia powtórzeń – ilość zwiększaj o kolejne 20 w każdym kolejnym tygodniu).
2. Usiądź płasko i wyciągnij wyprostowane nogi. Schylaj się tak, by dłońmi chwycić za stopy, a głową dotknąć kolan. Nie zginaj nóg.
3. Usiądź po turecku. Ugnij ręce w łokciach, przyciągnij do tułowia. Przy każdym skłonie staraj się dotknąć ugiętymi łokciami ud.







_________________________________________________________________________________
Zapraszam Was na mojego FB SzafaDowlasza :)


rozmiar M/L -25zł juz z wysyłka :)

rozmiar L 15 zł juz z wysyłka :)

rozmiar L/XL 15 zł juz z wysyłka:)

rozmiar M 15 zł juz z wysyłka :)



zapraszam Was na SzafaDowlasza <3





macie pytania ? piszcie :)


Paula Dowlasz

niedziela, 24 maja 2015

weekend , weekend :) dużo zdjęć :)


Cześć , cześć :)

Nie było mnie od piątku ale takie zalatane mam ostatnie dni :) Cały piątek spędziłam w Olsztynie , pojechałyśmy z Teresą przekłuć uszy dla Nadii . No i udało się , Nadźka ma piękne kolczyki :) Sobota ?  Pojechałysmy z mamą na imieniny wieczorem do Zajączków , dzisiaj opalanie z rana potem w trasę a zaraz zbieramy się na rowery i znów do Zajączków :) 
Trening jest także jest dobrze :) 
Jutro przyjdę z ciekawą notką o odchudzaniu a tymczasem zostawiam Wam dużo zdjęć :) 

















Paula Dowlasz