niedziela, 7 sierpnia 2016

Po wakacjach :)


Cześć Moje Fitnessiaki, wracam do Was po długich wakacjach. Zrobiłam sobie ponad 3 tygodniowy urlop od bloga i fanpage jedyne na czym działałam to insta i snapchat:). Ale już jestem i mam dużo nowej siły i pomysłów.
Wakacje w tym roku postanowiliśmy spędzić "trochę tu i trochę tam", czyli Warmia--> Sopot --> Warmia --> Mazury --> Podhale! Były to najlepsze wakacje jakie w swoim życiu miałam bo pewnie jak już wiecie zostałam Narzeczoną i dało mi to ogromnego kopa w sumie ciężko mi w to uwierzyć jeszcze - jestem szczęściarą!
Mam nowe pomysły na posty/akcje ale jeżeli jest coś o czym chcecie przeczytać/zobaczyć to piszcie a spróbuje to wszystko zrobić.

Na dzisiaj tylko tyle spraw organizacyjnych a od jutra działamy!



Ciemno szary komplet do ćwiczeń od SHEIN jest moim oczkiem w głowie. Od dawna chorowałam na bieliznę od CK ale stwierdziłam, że 200pln to za dużo i gdy zobaczyłam ten komplet za tak niską cenę od razu wiedziałam, że będzie mój. Wykonanie jest rewelacyjne ja wybrałam rozmiar L i jest w sam raz. Jestem bardzo zadowolona :)

Szary komplet od ROMWE . Bardzo chciałam wziąć ten komplet ze sobą nad morze ale niestety dotarł on do mnie dopiero teraz. Materiał jest przyjemny i nie prześwituje, jedyne co mi przeszkadza to fakt iż bluzka jest nad pępek :)









Instagram : dowlasz_paula
Snapchat : paulik135
Meil : paulik135@wp.pl
ASK pytaj ile chcesz  http://ask.fm/PaulaDowlasz
 

4 komentarze:

  1. Witaj :) mam pytanko, długo szła Ci ta przesyłka z tego sklepu romwe ? i jaka cena za przesyłkę? Byłabym Ci wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wysyłka to niestety ok. 24 dni roboczych czyli miesiąc :(. Wysyłka nie wiem bo ja współpracując mam za darmo ale chyba cena waha się od ilości ubrań ale nie jest dużo ok 4$ do 12 $ :)

      Usuń
    2. Ojj to długo idzie przesyłka :( a szkoda, bo upatrzyłam sukienkę na poprawiny a wesele za dwa tygodnie... Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  2. Fajnie oszczędna i przedsiębiorcza dziewczyna :) Komplet leży idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)