niedziela, 5 lipca 2015

Weekendowe plażowanie na Kretowinach :) dużo zdjęć :)

Summer Time ! 
Są , nareszcie są upały od czterech dni temperatura trzyma się w granicy 36 stopni , pięknie. Cały weekend spędziłam na plażowaniu + wczorajsze "basenowe party" u Zająców :) Jestem czerwona jak rak , pewnie ciężko będzie mi spać ale takie są uroki lata w moim przypadku :) Co do ćwiczeń ? No czasu brak w taki weekend , ale dziś chociaż przysiady porobię i jutro ostry trening :) 










________________


Przypominam , że do jutra do północy można się zgłaszać do rozdania :) 







3 komentarze:

  1. fantastyczne zdjęcia, gratuluję figury ! to niesamowite!!! ja marzę by schudnąć 5/10kg ale... no nie da się.

    OdpowiedzUsuń
  2. ajć pozazdrościć wakacji :**** mi niestety praca nie pozwala na takie wypoczynki -.-

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)