poniedziałek, 12 września 2016

NIVEA DEO INVISIBLE - wygraj metamorfozę z Mają Sablewską

Witajcie Moje Fitness Świrki,
mam dla Was bardzo dobrą informację. NIVEA organizuje konkurs, w którym można wygrać jedną z 10 metamorfoz z ... Mają Sablewską ! Chyba każda kobieta marzy o takiej metamorfozie? Dla osób które będą miały mniej szczęścia są też przewidziane nagrody dodatkowe :).



Zasady konkursu :

1. Kup dowolny antyperspirant z linii Nivea deo Invisible fot BLACK & WHITE na terenie polski i zachowaj paragon.
2.  Zgłoś swój udział na stronie http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/invisible-2016

Konkurs trwa do 30.09.2016. Każdy uczestnik może zgłosić max. 3 zgłoszenia :)



 
Nagrody :

10 x nagroda główna: prywatna metamorfoza z Mają Sablewską. W jej wyniku zwycięzca otrzyma indywidualnie dopasowaną stylizację (fryzura, make-up i strój).
 * 15 x nagroda dodatkowa: bon podarunkowy do sklepów: ZARA, Zalando, H&M, Mohito, Top Secret, Reserved.  


Nagrody dodatkowe przyznane będą najlepszym wśród osób które zakupy wykonały  w jednym ze sklepów : 
*E.LECLERC ,  
*DROGERIE NATURA, 
*SUPER- PHARM,  
*MILA, 
*CARREFOUR,  
*HEBE Advertisement

7 komentarzy:

  1. Oooo super. Chyba się zglosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie do tego postu.. ale chcialabym bardzo pogratulowac Pani metamorfozy jaka Pani osiagnela, wyglada Pani fenomenalnie :) Jestem pod ogromnym wrazeniem!!:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Proszę mi mówić Paula a nie pani <3

      Usuń
  3. Ja osobiście jestem sceptycznie nastawiona do tego typu konkursów.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ja i tak na pewno bym nic nie wygrała i boje się, że tam gdzies jest ukryty jakis haczyk :)
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)