piątek, 21 lipca 2017

Czego nie wolno GRUBASOM? | dowlaszpaula



Czego nie wolno osobie grubej? Tydzień temu  obejrzałam film u Pauli -  Boogiesilver ( click )pod właśnie takim tytułem i pomyślałam sobie a napiszę co ja o tym sądzę! Bo jest to temat dość kontrowersyjny bo przecież OSOBIE GRUBEJ NIE WSZYSTKO WOLNO!

* Jeżeli jesteś gruba to nie dla Ciebie są legginsy! Ponieważ Twoje tłuste uda strasznie "latają", cellulit przeciska się przez materiał i wyglądasz w tym O B R Z Y D L I W I E !

* Nie możesz iść na siłownie! Przecież na siłowni są same seksowne kociaki i wysportowani panowie, i co Ty grubasku chcesz tam robić? Grubasie wracaj na kanapę!

* Nie możesz ładnie wyglądać, po co Ci ten piękny makijaż przecież jesteś G R U B A więc i tak Ci nic nie pomoże!



* Nie możesz iść na imprezę, bo jesteś G R U B A spocisz się! Przecież grubasy nie tańczą, nie czują muzyki - tłuszcz im zalał uszy?

* Nie możesz iść na basen, plażę, saunę itp. no bo jak wyjdziesz w stroju kąpielowym? Przecież to jest kurwa takie nie estetyczne!

* Nie wolno Ci jeść w miejscach publicznych! Bo jak wygląda grubas który je kebab? Albo jeszcze gorzej... siedzi w MC Donald's i je  Z E S T A W   P O W I Ę K S Z O N Y ! Drama kurwa, drama!

* Nie możesz ale rozumiesz, N I E   M O Ż E S Z nosić szpilek! Przecież HIGH HEELS są tylko dla szczupłych, wysokich i mega mega pięknych kobiet! A Ty pulpeciku wracaj do łóżka pod kocyk w cieplusich kapciuszkach.


No i jak? Kto się zgadza ze mną? Mam nadzieję, że nikt! Wszystko to co wyżej wymienione nie jest moim zdaniem, a są to komentarze np. z Youtube z kanałów "grubszych" dziewczyn, z rozmów które przeprowadziłam z takimi osobami oraz z wiadomości od Was. Takich przykładów mogłabym wypisać o wiele więcej, ale strasznie mnie denerwują takie głupoty i ciężko mi się to nawet pisze. Ja też byłam G R U B A, ale pamiętam to jak chodziłam w legginsach, sukienkach, chodziłam na imprezy oooh ale ile ja chodziłam na te imprezy i piłam i jadłam i nawet czasem wskakiwałam na wysokie obcasy no i nie złamały się. Nigdy naprawdę nigdy nie usłyszałam nic złego od jakiejś osoby z boku, może a nawet na pewno ktoś mnie obgadał gdzieś tam z tyłu ale jestem tego zdania, JAK KTOŚ MNIE OBGADUJE ZA MOIMI PLECAMI TO NIECH MNIE W DUPE POCAŁUJE - AMEN! Bo jeżeli ktoś ma jaja to swoje zdanie powinien powiedzieć prosto w oczy, a takie "pitolenie" po cichaczu jest nic nie warte!

Dla mnie nie ma takich rzeczy jak "co wolno grubasowi", "co wolno chuderlakowi" ponieważ gruby i chudy to też człowiek. I wolno im WSZYSTKO NA CO TYLKO MAJĄ OCHOTĘ, bo każdy z nas ma jedno życie i nie warto marnować ani minuty na rozmyślanie czy ja mogę założyć legginsy we flamingi? Jeżeli czujesz się dobrze i masz taką ochotę to leć w tych flamingach podbijać świat. Powinnam tutaj przytoczyć swoje krótkie szorty do wielkich ud, ale znacie już tą historie na pamięć a więc daruje sobie.



Mam nadzieję, że ten wpis dał wam do myślenia i widząc osobę grubszą, chudszą nigdy nie powiecie czegoś niemiłego pod nosem! Kochani to jest ostatni wpis przed moimi wakacjami, wracam 7.08!

5 komentarzy:

  1. Otototo, ja mimo tego iż schudłam nadal mam duże uda. No cóż, nie wszystko można zmienić. Skoro mój mąż mówi, że je lubi to co mnie obchodzi zdanie innych? :D I tak, chodzę w legginsach, bo lubię, bo mogę i już! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram ten wpis! Kogo to obchodzi ile ważę? Ważne, że mieszczę się w rozmiarówkę w sklepach i nie muszę szukać specjalnych, dużych ubrań. Każdy niech patrzy na swój talerz i wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest najgorsze zagnanie na margines osoby otyłe, ale tym samym mają ,motywację na to y pracować nad sobą a tym samym udowodnić innym że nie mają racji i puści na siłownie i pokazać jak walczyć potrafi taka osoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez tak mysle ;) kazdy wyglada jak chce kazdy sam decyduje o swoim wygladzie i nic nikomu do tego chce byc gruby spoko chve byc chudszy i wysportowany to ciezko na to pracuje i kazdy ubiera sie jak chce i je co chce :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)