piątek, 22 grudnia 2017

Szybkie ciasto bananowe na święta |dowlaszpaula



Dzisiaj czas na ciasto słodkie, szybkie i w zdrowszej wersji! Jest takie smaczne, że z całej blaszki zostało już go mało no ale... to dobry znak! :-)





Składniki:

* 3 jajka
* 2 łyżeczki cynamonu
* 3 łyżki brązowego cukru
* 2 szklanki mąki ( ja użyłam niestety pszennej )
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* 1 banan
* 2 łyżki oleju kokosowego

Dodatki:

* 4 pokrojone daktyle
* garść orzechów ziemnych drobno skrojonych
* garść mieszanki studenckiej

Na wierzch do posypania:

* gorzkie kakao

* cukier puder z cukru brązowego


Wykonanie:

* jajka, cukier i cynamon ubijamy mikserem
* dodajemy resztę składników i miksujemy jeszcze chwile
* wrzucamy dodatki i mieszamy łyżką
* przelewamy do blaszki ( ja piekłam w blaszce na tarte i wyszło idealnie)
* pieczemy 45 minut w 190 stopniach
* studzimy
* posypujemy kakao i cukrem pudrem








6 komentarzy:

  1. Nigdy nie robiłam ciasta bananowego, a w sumie już parę razy o nim myślałam :) Muszę koniecznie wypróbować przepis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno skorzystam z przepisy, tym bardziej, że wczoraj zaopatrzyłam się w najważniejszy składnik - banany :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś w sam raz dla mnie - szybkie , proste i nieskomplikowane :) Chyba zrobię na święta - i przekonam się osobiście, jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką bananów, ale to ciasto wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie robię z jednego jajka i trzech bananów ciasto bananowe więc moje jest pewnie "cięższe" a Twoje bardziej puszyste. Chętnie spróbuję innych proporcji niż zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)