środa, 13 grudnia 2017

Znalazłam stary pamiętnik - ale emocje | dowlaszpaula




Cześć Fitnessiaki,

często pytacie się mnie kiedy dokładnie zaczęłam się odchudzać i jak wyglądały moje pierwsze dni, ja zawsze odpowiadam "mniej więcej" bo nigdy dokładnej daty nie pamiętałam ale ostatnio znalazłam swój stary "blog" i tam jest moje pierwsze 8 dni diety. Szkoda, że tak mało tych moich zapisków no ale stwierdziłam, że warto jest podzielić się z Wami tym znaleziskiem. Masakra, ten mój lęk przed koktajlem truskawkowym... Ale cóż uczyłam się tego wszystkiego i pomimo, iż te moje wpisy były straszne pod każdym względem to ani trochę się ich nie wstydzę! Widzicie, że warto podjąć walkę o lepsze ciało :-)











11 komentarzy:

  1. Od czegoś trzeba zacząć ;) Takie odkopywanie "historii" bywa zabawne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto spoglądać w przeszłość, by była dla nas przestroga ku przyszłości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze warto pamiętać początki szczególnie w odchudzaniu czy w drodze do osiągnięcia jakiegoś ważnego celu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak odkryć swoje stare wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA raz w życiu miałam restrykcyjną i skuteczną dietę, gdy byłam w ciąży i miałam cukrzycę. Tak, mimo, że mam nadwagę, to nie potrafię się na tyle zmobilizować, aby coś z tym zrobić :(.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kiedyś pisałam pamiętnik, ale to było dawno temu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, taki stary pamiętnik może być mobilizujacy rzeczywiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze najciezej zaczac. Dlatego podziwiam i doceniam osoby ktore podjely walke i w tym trwaja 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. też kiedyś znalazłam swój stary,stary blog i uśmiałam się co niemiara z tego co tam wypisywałam:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)