środa, 6 grudnia 2017

Kuleczki ryżowe - przepis | dowlaszpaula



Cześć Fitnessiaki!

   Dzisiaj czas na coś czego już dawno tutaj nie było : PRZEPIS! Kuleczki ryżowe, czyli coś co na pierwszy rzut oka wygląda jak pierś kurczaka w panierce albo kotlet mielony ale nie ma tam ani grama mięsa. Dodatkowo ja zrobiłam je w odtłuszczonej wersji ponieważ powinno smażyć się je na głębokim oleju, jednak ja wybrałam smażenie we frytownicy na gorące powietrze. A więc jedynie co zrobiłam to delikatnie spryskałam je oliwą - delikatnie!


Czego potrzebujesz?

- woreczek ryżu
- 1 jajko
- plasterek sera
- bułka tarta ( 2 łyżki)
- łyżką mąki ( ja dodałam żytnią)
- przyprawy ( u mnie: cebula suszona, pomidory suszone, sól himalajska, papryka chilli i ząbek czosnku)




Jak je zrobić?

- ugotuj ryż, ostudź go i wrzuć do miski
- dodaj pokrojony ser, 1 łyżkę bułki tartej i mąkę
- dodaj przyprawy i wszystko dokładnie wymieszaj
- formuj kulki i następnie obtaczaj je w jajku a potem w bułce tartej
- smaż je we frytkownicy albo je upiecz :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)