piątek, 28 sierpnia 2015

Rozdanie! Zgarnij kosmetyki :)

Witajcie ! 
Czas na rozdanie które obiecałam już tydzień temu. Mam nadzieje, że weźmiecie udział a któraś z Was będzie zadowolona z paczuszki :). Do zgarnięcia są kosmetyki małych rozmiarów, próbki oraz duży produkt jakim jest odżywka do paznokci z bielendy oraz biżuteria od PERLE   .






 ☠ ZASADY ROZDANIA:
1. Czas trwania od 28.09 do 04.09.2015
2. W konkursie może wziąć udział osoba dorosła lub niepełnoletnia.
3. Należy polubić mój profil na facebooku oraz udostępnić go publicznie LINK DO PROFILU :)
4. W komentarzu pod tym postem napisz jako kto lubisz mój profil (abym mogła zrobić losowanie) i czy udostępniłeś go publicznie :)
5. Dnia 4 września, poprzez losowanie wybiorę jedną z Was :)
6. Wyniki pojawią się W TYM POŚCIE więc sprawdzajcie i bądźccie czujni :)
7. Na kontakt ze strony zwycięzcy czekam dwa dni, gdyż wysyłkę robię 7 września w poniedziałek , wysyłka na mój koszt w polsce :)

__________________

Zapraszam Was na profil  PERLE , dziewczyna robi piękne bransoletki ma bardzo dużą ofertę a ceny naprawdę niskie i w dodatku jest taka kochana, że podarowała mi dwa komplety jeden dla Was do rozdania a jeden dla mnie :) 

jeżeli jesteś mamą i masz córeczkę to na pewno przypadnie Ci do gustu taki komplecik dla małej królewny i jej mamy .
Bezpieczna bransoletka dla małej księżniczki, nie ma strachu ze dziecko połknie koralik.






:)


A w poniedziałek post i porównanie po 10 treningach workout Miley Cyrus sexy Legs !  :)






Wyniki rozdania ! :)
Do wylosowania zwyciężczyni użyłam generatora internetowego - myślę, że tak jest sprawiedliwie ! :)
Każdej z Was przydzieliłam nr . od 1 do 14

i... został wylosowany nr.9 :)
czyli. I.Banderowicz !!  


czekam na meila z danymi  do wysyłki do poniedziałku 07.09.br ;)
mój meil paulik135@wp.pl
A każdej Dziewczynie dziękuje za to, że wzięła udział z każdym rozdaniem jest Was coraz więcej mam nadzieje, że przy następnych będzie jeszcze więcej :) 
Strasznie się ciesze , ze jesteście tu ze mną ! 

25 komentarzy:

  1. Zdjęcie udostępnione :* Renata Orzeł :)

    Świetny konkurs ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam profil na facebooku :)
    Udostępniłam : https://www.facebook.com/aneta.truszkowska.7 oraz http://www.photoblog.pl/anetka17/173368524 :)
    Lubię jako Aneta Truszkowska i udostępniłam publicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. udostepnilam i polubiłam profil jako Daria Kochman:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta biżuteria :)
    czekam na porównanie, jestem ciekawa efektów! :)
    https://www.facebook.com/klaudia.karbowa - udostępniłam publicznie :)
    Lubię jako Klaudia Karbowa

    może tym razem się uda :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubione i udostępnione jako Anna Katarzyna Kociuba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię kocham i uwielbiam Twój profil czytam go codziennie kilka razy :D J.Z.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udostępniłam publicznie - Karolina Podkowinska ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubione i udostępnione jako Anna Katarzyna Kociuba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie biżuteria śliczna
    Profil Lubie juz dawno i udostępniam jako Beata Zielińska. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Udostępnione ;) Izabela Banderowicz

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubione i udostępnione jako Paulina Dąbrowska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię jako Dorota Wysocka
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/898704333499475?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję,że wszystko dobrze zrobiłam:D
    https://www.facebook.com/pages/Truskawkowy-%C5%9Awiat/412188182312070
    Truskawkowy Świat:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie udostępnione :) jako Joanna Tłusty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie udostępnione :) jako Joanna Tłusty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zrobione jako Paula Daniela Radowska! Jak tylko mam czas to oglądam Twojej foty i czytam bloga. Czerpie z nich duża motywację :* jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)