środa, 2 września 2015

PLANK, mix zdjęć z insta i co u mnie:) !




Nie zabijajcie mnie , wiem obiecałam w poniedziałek post po 10 treningach Miley Cyrus sexy legs, ale wierzcie mi od poniedziałku mam bardzo zajęte dni. Może jutro mi się uda, postaram się :)

Ostatnio wrzuciłam na swój fanpage wyzwanie 30 dni z "plank" czyli deską i zostałam zasypana wiadomościami, co to daje i jak duże są efekty a więc jakie są efekty wiem tylko z wujka google.
Ale ostatnio polubiłam wszelakie "challenge" więc podjęłam to wyzwanie, oczywiście dokładam do tego stepper/rower/hula hop ;) A co to daje przede wszystkim wzmacnia mięśnie brzucha, ramion, nóg oraz biustu ale  samo robienie tego ćwiczenia nie zrobi z Ciebie mięśniaka-szczupaka, nie, nie do tylko taki dodatek  :) Jeśli jest ktoś to podjął to wyzwanie razem ze mną niech da znać w komentarzu! :)





A teraz trochę zdjęć instagramowych ostatnich dni 





 

 ach zapomniałam dziś robiąc porządki znalazłam swój "mundurek" z praktyk (3kl technikum), w rozmiarze ...50 :) 
ta czarna płachta z lewej to moja spódnica z praktyk, a ta po prawej to teraźniejsza :)





No i oczywiście przypominam o rozdaniu 




Dziękuje, że jesteście tu ze mną ! <3


Paula.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's hard to come by well-informed people about this subject,
    however, you sound likke you know what you're talking about!
    Thanks

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)