piątek, 24 lutego 2017

Co to jest G E N O D I E T E T Y K A ?

Cześć Fitnessiaki!

Czy czasem zadajecie sobie pytanie " czy to na pewno dla mnie?", a może bywa tak, że zwalacie winę na swoje geny! A przecież dobrze wiemy, my na geny wpływu nie mamy! Owszem, owszem wpływu na geny nie mamy ale wiecie, że możemy zapoznać się bliżej z naszymi genami? Tak dobrze przeczytaliście, zapoznać się  z genami! I to nie będzie na zasadzie robienia drzewa genealogicznego niczym w podstawówce, jesteście ciekawi wiem to! Ja kiedyś też myślałam, że to iż jestem gruba kryję w genach i już zawsze taka będę!



A więc czy jest tu ktoś kto słyszał o GENODIETETYCE ? Tak jest, G E N O D I E T E T Y K A! Zaczęłam się interesować tym tematem, gdy zobaczyłam, że coraz więcej sławnych osób piszę o tym, wstawia hasztagi i jak by nie patrzeć promuję to. Dzięki genodietetyce jesteśmy w stanie sprawdzić jaka dieta nam służy i na jakie choroby jesteśmy narażeni.
Są cztery obszary działań :
* nutrigenetyka i nutrogenomika
* genetyka w sporcie
* lipodomika
* farmakogenetyka
na pewno, macie teraz szeroko otwartą buzie i nie do końca wiecie co czytacie a więc odeśle Was do jednej z pierwszych  polskich firmy na rynku, która rozpowszechniła badania genetyczne w kontekście diety, prawidłowego żywienia oraz profilaktyki osób dietozależnych | DF Medica KLIK |




Według mnie jest to naprawdę super opcja dla osób które chcą schudnąć a im nie idzie, i nie wiedzą już co robić. Nawet nie chodzi tu tylko o osoby które chcą schudnąć, bo takie same problemy mają osoby które chcą nabrać masy albo utrzymać swoją wagę. Często własnie winą zostają obarczone geny, wiele razy słyszałam " jestem taka szczupła to rodzinne, chciałabym przytyć ale nie dam rady " - dla takiej osoby takie badanie mogłyby być wybawieniem! To samo jeżeli jesteśmy na diecie a ona nam nie odpowiada, uczula nas, puchniemy (...) próbujemy coś zmieniać ale dalej mamy problemy i wtedy taka genodietetyka nam rozjaśni spojrzenie w kierunku tego co robimy źle. Ja naprawdę jestem zafascynowana, że są takie metody! Teraz już nie ma sensu zwalać winy na geny, albo jak to mówią nie którzy " jestem jaka jestem i nic z tym nie zrobię" a własnie dzięki | DF MEDICA KLIK | możesz zrobić wiele dla siebie i swojego ciała!

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o takim czymś :O Super ułatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o samej genodietetyce nie słyszałam, aczkolwiek, jeśli chodzi geny- wiadomo- dużo tendencji, chorób zależy właśnie od nich :) więc warto znać ;)
    ale Ty ładna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)