poniedziałek, 27 lutego 2017

Poranna rutyna!


Cześć Fitnessiaki!

Dzisiaj mam dla Was wpis który ciężko było mi zrobić, bo jednak do tej pory oglądałam je tylko na youtubie a nie w blogsferze, no ale ... jest! Moja poranna rutyna!

Jest 5.40 dzwoni Wojtek, budzi mnie rozmawiamy 10 minut i zaczynam dzień. Pierwsze co robię rano to sprawdzam facebooka, instagram i pocztę. Siadam na łóżko piję wodę, wkładam kapciuszki i chwilę siedzę aby złapać równowagę!



Idę umyć zęby i ogarnąć twarz. Zawsze włączam sobie vlogi, moje ulubione kanały na poranne ogarnianie to Rodzinką Glam, Julka Kobus albo Kretka :-).




Potem jest szybki makijaż, no okey! Może nie taki szybki ale mój codzienny makijaż trwa ok 15/20 minut! Baza, podkład, korektor, puder, tusz, rozświetlacz, bronzer, tusz do rzęs i cienie do brwi :-). Na co dzień nic nie robię z włosami oprócz ich przeczesania :-)





Potem szukam czegoś w co mogę się ubrać, na co dzień jest to bluzka i legginsy! No cóż nie stroję się jak jestem cały dzień w domu, no chyba że akurat mam dzień robienia zdjęć na bloga wtedy to wszystko wygląda zupełnie inaczej :-) Schodzę na dół aby zjeść śniadanko i wypić kawkę z mleczkiem, no i tu się zaczyna...



Który kubek wybrać? Nie śmiejcie się ale kocham kubki i zawsze mam dylemat w którym dziś wypić kawę! Moje ulubione śniadanie to coś z jajkami, albo jajecznica z serkiem wiejskim albo omlety każdego rodzaju do tego kawa z mlekiem i tak zaczynam dzień!
















Dziękuję za przeczytanie! Jeśli Ci się spodobało zostaw komentarz i zaznacz niżej czy ten wpis był zabawny, interesujący?
Pozdrawiam!




12 komentarzy:

  1. Ale pięknie kubeczki :) oddaj któryś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam zawsze ten sam dylemat co du kubka! Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. och, ja również uwielbiam kubki :D ale rano zawsze piję kawę w jednym, ulubionym :P moja poranna rutyna wygląda podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie przedstawiona poranna rutyna :) Świetny kubeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam swoje poranne rytuały,właściwie od 4.30 idę jak po sznurku, nawet kawę udaje mi się pić o tej samej porze... Swoją drogą świetnie wyglądasz. Sam muszę wziąć się za siebie. Pozdrawiam serdecznie Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa forma postu :) Ładne kubki, ja mam wszystkie takie same :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)