piątek, 18 sierpnia 2017

Smak dzieciństwa w wersji FIT! | dowlaszpaula


Ach kto z nas nie ma swojego "smaku dzieciństwa", no każdy go ma! Ja pamiętam pyszną kasze manne na mleku, taką słodką i do tego jeszcze polaną sokiem z wiśni - no CUDO! No ale była pyszna i niestety miała ona w sobie bardzo dużo pustych kalorii. I nadszedł dzień kiedy myśl o tej kaszy dopadła mnie ostatecznie i musiałam ją zrobić, ale wykonałam ją trochę inaczej i wyszła jej zdrowsza ale równie smaczna wersja! No okey, może nie jest ona taka słodka jak ta którą robiła mi mama no ale na ten czas taka musi mi starczyć!



Składniki:

* 100ml wody
* 100 ml mleka 0,5%
* 1/2 łyżeczki ksylitolu/stewii itp.
* 6 łyżek kaszy manny
* 1 łyżka jogurtu naturalnego
* 1 banan
* odrobina cynamonu


Wykonanie:

* no chyba każdy wie jak się robi kasze manne? Gotujemy wodę i mleko, dodajemy "cukier" następnie wrzucamy kaszę i mieszamy aż zgęstnieje!
* dodajemy łyżkę jogurtu i mieszamy, przekładamy do miseczek.
* kroimy banana na wierzch sypiemy cynamon i GOTOWA!






4 komentarze:

  1. No racja, smak dzieciństwa :) W moim przypadku kaszkę wcinałam z syropem malinowym :D Gratuluję wytrwałości. Serio, podziwiam! To, czego dokonałaś wymaga wiele zdyscyplinowania i silnej woli. Oby tak dalej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde, muszę to spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy przepis. Uwielbiałam kaszę manne gdy byłam dzieckiem. Teraz jakoś nie ciągnie mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kaszke manną, ale niestety wiem, że jest dość tłucząca. Taka zdrowsza wersja na pewno zostanie przezemnie wyprobowana! :)

    gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)