wtorek, 8 sierpnia 2017

Wielki powrót! :-) | dowlaszpaula




Wróciłam z urlopowania się! Ach co to były za wakacje! Ale teraz wracamy do pracy, i mam dla Was nowinę. Założyłam grupę na facebook'u w której są sami fajni ludzie i jest ogromna dawka motywacji. Dla kogo jest ta grupa? Już mówię! Dla osób które chcą razem ze mną walczyć o lepsze ciało. Grupa jest tajna, panuje w niej miła atmosfera i zapraszam chętnych Walczymy o lepsze ciało! ChzD :-) KLIK TUTAJ! Na blogu od piątku tj. 11.08 w każdy poniedziałek, środę i piątek o 10:00 będą pojawiać się nowe posty! Piszcie o czym chcecie czytać, czego chcecie słuchać na instastories i czekajcie na nowości! :-)

Buziaki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)