poniedziałek, 29 czerwca 2015

trochę chillu :)

Cześć Kochanii ! Przychodzę dziś do Was z niczym , nie mam nic ciekawego i jest mi głupio z tego powodu . Byłam dziś nastawiona na trening podwórkowy miałam zrobić z niego fotorelacje ale nie dałam rady bo od samego rana pada u mnie deszcz . Nastawiam się też na zrobienie porównania szczególnie pupy , bo przysiady ostatnio naprawdę działają i tak sama się jaram swoim tyłkiem :) Ooo napiszę Wam o jednocześnie moim szczęściu i nie szczęściu :) Zadzwoniła dzis do mnie pani z gazety "COSMPOPOLITAN" i z wielu zgłoszeń zostałam wybrana ja i 9 innych kobiet do finału konkursu " Mocne Strony Kobiety" super co nie ? :) Też się ucieszyłam ale ... musiałabym być jutro na 8 rano w Wa-wie , miałam już opłacony hotel na 5 dni i w ogóle wszystko ... a co zrobiłam Ja ? :) Zrezygnowałam bo stwierdziłam , że nie dam rady po czym minęła godzina i wiem , że dałabym radę :) Tak więc od dwóch godzin siedzę i użalam się sama nad sobą bo główna nagroda to 20 tysi + dla każdej dziewczyny masa pewnych nagród :) Gratulujcie mi głupoty albo sama nie wiem już nawet czego :) No więc tak to wygląda :) 


2 komentarze:

  1. Dopiero przeczytałam post.. Jeju szkoda, że zrezygnowałaś.. Na pewno by Ci się udało! Być może niedługo znów ktoś się odezwie i spróbujesz jeszcze raz! :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)