wtorek, 4 października 2016

Jaka matka taka córka?

Outfit of the day! 
Niestety ale jesienne dni zawitały do nas na stałe i z szafy trzeba wyciągnąć cieplejsze ubrania. Zamówiłam ze sklepu ROMWE długi czarny kardigan. Bardzo lubię tego typu swetry a ten wpadł mi w oko ponieważ jest dopasowany i ma fajny wzór - białe gwiazdy. Nie ma nic lepszego niż swetry w które można się otulić niczym w kocyk. Drugą rzeczą jest bluzka którą na zdjęciach prezentuje moja Mama. Szara luźna z bardzo modnym w tym sezonie dekoltem. Kardigan jest uniwersalny i faktycznie na mnie noszącą L-kę jest dobry, i na mojej mamie która nosi S-kę również wygląda super. Bluzkę wzięłam w rozmiarze L i jest na mnie dobra ale dekolt jest zbyt wysoko więc oddałam ją mojej Mamie :)


 Czarny kardigan - KLIK
Szara bluza - KLIK 
  

Według mnie ubrania ze strony ROMWE są naprawdę dobre. Materiał po praniu nie ulega zniszczeniu. Jedyną wadą jest rozmiarówka ale idzie ją zrozumieć :)



A wy jakie macie "must have" tej jesieni? Ja byłam bardzo napalona na parkę z ogromnym różowym kapturem ale już z niej zrezygnowałam ponieważ wszyscy się na nie rzucili, i tak samo jak rok temu większość latała w limonkowych kurtkach Lewandowkiej tak w tym roku większość będzie takich parek. Bardzo podobają mi się ogromne szale ale źle w nich wyglądam. Więc potrzebuje tylko fajnych swetrów i bluzek :)  

Szara bluzka ze zdobionymi rękawami - KLIK



















                    Czarna bluza z bardzo fajnym napisem -KLIK













 Ramoneska w panterkę - KLIK

8 komentarzy:

  1. Sweter jak i bluzka bardzo mi się podobają :) wyglądacie rewelacyjnie!
    U Nas Równiez już chłodno i wietrznie. Nie ma liczyć już na temperaturę powyżej 25 stopni :)
    Oczywiście poklikane.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :). Niestety jesień już tak bardzo czuć.
      Kochana :**

      Usuń
  2. Ja potrzebuje wiecej gofików na jesień <3 Super wyglądacie z Mamą! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)