sobota, 26 listopada 2016

O.B żyj pełnią życia! Jestem kobietą!


Jestem kobietą! I jestem z tego dumna, i wręcz dziękuję Bogu za to! Bo SIŁA JEST KOBIETĄ ale... przychodzi taki czas co miesiąc, że mam przez chwilę tego wszystkiego dość. Chodzi o czas miesiączki, tak okres, miesiączka, tampon i podpaska. Zostałam Ambasadorką marki O.B, zgłosiłam się bo tak jak oni chce #zycpełniążycia i nie wstydzę się wypowiadać na głos takich słów jak okres, a są osoby które brzydzą się nawet o tym myśleć.
Paczka od O.B zachwyciła mnie po pierwsze swoim wyglądem, bo jak na kobietę przystało kolor różowy i niebieski jest bliski memu sercu i bardzo dziewczęcy a zawartość to tampony i etui dla mnie oraz próbki do rozdania. Jeżeli chcecie abym wysłała Wam trochę próbek, to na mojego meila paulik135@wp.pl, napiszcie swój adres i ja wyśle Wam paczuszkę (pierwsze 5 osób ) .

A czy Wy wstydzicie się takich tematów? Czy miesiączka jest dla Was tabu? Pamiętaj to, że jesteś kobietą czyni Ciebie wyjątkowo i celebruj to! A może pamiętacie mój dawny wpis właśnie o okresie ale bardziej ze strony odchudzania, bo jak wiemy wtedy jesteśmy bardzo głodne! Tutaj -> KLIK Bardzo kobieco







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)