czwartek, 9 marca 2017

Jogurt malinowy!


Witam! Was w Dniu Kobiet! Dzisiaj jest nasz dzień, siła jest kobietą - pamiętajcie! Mam dla Was pomysł na szybki domowy jogurt, jeżeli jest tutaj ktoś kto tak samo jak ja wielbi słodkie jogurty ale boi się ukrytych cukrów to na pewno ten pomysł przypadnie mu do gustu.

Składniki:

* mrożone maliny (mogą być truskawki, jeżyny )
* 100 g chudego twarogu
* odrobina beztłuszczowego mleka ( dosłownie 20 ml)
* 3 małe łyżeczki miodu.

Wykonanie :

Wszystko ze sobą zmiksować :-)









  Z podanych składników wychodzą dwie porcje. Zaczęłam zaglądać do mrożonek i się okazało, że mam ich bardzo dużo. Czy Wy też tak macie, że na jesieni wszystko mrozicie aby było na zimę, a potem zima mija przychodzi kolejne lato a zamrożone maliny i truskawki nadal leżą i się mrożą? No właśnie ja tak mam, i teraz mam misję wyjeść wszystkie mrożone owoce aby zrobić miejsce na świeże :-)

17 komentarzy:

  1. też tak mam! :D śmieją się ze mnie, że ja jestem w stanie zamrozić dosłownie wszystko :D
    a taki jogurt to jedyna opcja na jogurt dla mnie. Te sklepowe zwyczajnie mi nie smakują i zawsze źle się po nich czuję :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ja też mroże wiele rzeczy ale potem zapominam ich jeść :-D

      Usuń
  2. Robię podobnie, ale dodaję jeszcze kostki lodu i czasem aloes albo kolagen(czy tego typu rzeczy).

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tak samo .;) przepis na jogurt na pewno wypróbuje w najbliższym czasie . wygląda bardzo smacznie i z tego co widzę jest prosty w zrobieniu .;) fajnie prowadzisz tego bloga .;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki jogurt domowej roboty jest o wiele lepszy niż ten sklepowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dokładnie tak samo z mrożeniem ;p nadal mam dynię z października "bo przecież będę robiła zupy" ;p jogurt wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zamiast twarogu dodaję jogurt naturalny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi być pyszny, a ja taki len i zawsze IDE na gotówce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. coś dla takiego lenia jak ja ! przepis jutro na pewno przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam maliny, zrobię na pewno ❤

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)