środa, 4 października 2017

Drugie śniadanie wersja słodka | dowlaszpaula



Dzisiaj czas na : DRUGIE ŚNIADANIE WERSJA SŁODKA :-). Mówię drugie śniadanie myślę BANAN! Kocham banany i proszę mi tu nie żartować, że wszystkie małpy kochają banany :-P! Banalnie proste, szybkie i sycące!

Składniki :

* 1 banan
* 50g serka wiejskiego
* 1 łyżka miodu
* 50g płatek owsianych
* odrobina sezamu



Wykonanie :

* płatki owsiane prażymy na patelni
* na spód miseczki wrzucamy serek wiejski na to kroimy banana, posypujemy sezamem i układamy kolejną porcję banana
* wszystko posypujemy płatkami już uprażonymi i zalewamy delikatnie miodem :-)






7 komentarzy:

  1. oja super przepis! zapisałam i na pewno będę chciała wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka to zawsze dobry pomysł na śniadanie! Można ją robić na tyle sposobów, że chyba nigdy się nie znudzi!
    https://zszafypannyjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, gratuluje osiągnięć. Jestem pod wrażeniem Masz naprawdę świetne efekty!
    A drugie śniadanie zawiera wszystko co lubię :) szczególnie banany rano :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I am now not positive the place you are getting your
    information, however good topic. I must spend a while studying much
    more or working out more. Thank you for excellent info I used to be on the lookout for this information for my mission.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)