piątek, 6 października 2017

Omlet z mąki ryżowej | dowlaszpaula



Kochane Fitnessiaki,
dzisiaj mam dla Was pomysł na omlet z mąki ryżowej. W mojej kuchni mąka ryżowa była ale jej głównym zadaniem było oczekiwanie w szafce na swój czas, i właśnie jej czas nadszedł. Omlet z mąki ryżowej jest zupełnie inny, lekki, pyszny i bardzo sycący czyli  śniadanie IDEALNIE!


Składniki:

* 4 łyżki mąki ryżowej
* 2 jajka
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* woda/mleko "na oko"


Wykonanie :

* mąkę, jajka, proszek do pieczenia wymieszać i dodać wodę/mleko tyle aby konsystencja była jak gęsta śmietana.
* smażyć z oby stron na oleju kokosowym
* jeść np. z jogurtem i bananami!





8 komentarzy:

  1. nigdy nie jadłam omletu z mąki ryżowej. na pewno spróbuję przepis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam omletu w takiej wersji - wygląda smacznie i pewnie tak też smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omlet z mąki ryżowej? Brzmi ciekawie! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm aż mi ślinka cieknie! Pierwszy raz słyszę o omlecie z mąki ryżowej. Muszę wypróbować ten przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam omlety, niedługo mój autorski przepis na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW just what I was looking for. Came here by searching for
    health

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)