piątek, 9 lutego 2018

Wymarzona suknia ślubna |dowlaszpaula

     Chcę być Księżniczką myślałam sobie od 10 roku życia, w tym momencie zobaczyłam Pannę Młodą i postanowiłam, że ja też chce tak wyglądać! Będąc mała często przebywałam u moich dziadków w Ornecie, akurat z ich okna idealnie było widać wejście do lokalu gdzie w tamtych czasach co tydzień odbywały się wesela i pamiętam, że uwielbiałam być u nich w sobotę. Babcia zawsze trzymała mnie na parapecie, dziadek biegł z lornetką abym mogła jeszcze lepiej widzieć - no i patrzyli razem ze mną. Nie pamiętam dokładnie jak te Panny Młode wyglądały ale wiem, że stałam zauroczona bo przypominały one (tak mi się wydawało) Kopciuszka na balu! Ach, ach - cuda! No i teraz gdy mój ślub zbliża się małymi krokami, coraz częściej myślę o tym jaka ta moja suknia powinna być... Obawiam się, że łatwo się nie zakocham w tej jedynej, ponieważ mam bardzo wielkie oczekiwania. Przeglądam dziennie bardzo dużo inspiracji i dzisiaj postanowiłam się podzielić z Wami tymi najlepszymi jak do tej pory... :-)













    Jestem nimi zachwycona, każda jest piękna! Księżniczka, syrenka czy też rybka! Aczkolwiek nie ukrywam, że moje serduszko kradną ogromne princessy! Ale czy taką będę miała? Nie wiem, nie wiem :-). Jeśli miałabym powiedzieć jaka mi się nie podoba to takie bardzo obcisłe z doczepianą spódnicą nawet nie wiem jak dokładnie one się nazywają bo są one dla mnie straszne, ale wiele dziewczyn wygląda w nich pięknie. Jak dla mnie to każda ale to każda Panna Młoda jest najpiękniejsza i nawet jeżeli jej suknia mi się nie podoba to nie powiem nikomu, że była brzydka bo według mnie z suknią ślubną jest jak z dzieckiem. Każde dziecko dla matki jest NAJ, NAJ i tak samo z jej suknią ślubną! Każda z Nas ma inny gust i inne preferencje, więc szanujmy się nawzajem :-)
   
    A Wam jaki krój sukni ślubnej podoba się najbardziej? Macie jakieś swoje typy i wyobrażenia?

9 komentarzy:

  1. Niestety ja to chyba swojej wymarzonej nie znajdę. Mam wrazenie ze w PL nie szyja takich sukni. Lekko w stylu napileonakim/ wiktorianskim z lanych materialow i koronek. Idealna na slub cywilny w bieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza prześliczna :) trudny wybór

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat te syrenowe suknie nie są w moim guście, choć oczywiście są piękne, ale ja cenię sobie prostotę. Im mniej dodatków, tym dla mnie lepiej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne suknie, takie z marzeń, jedyne w swoim rodzaju. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej chwili jest tak ogromny wybór wzorów i kolorów, że wybór jest naprawdę trudny. Ja już mam to dawno za sobą

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w piątej i szóstej sukni od góry! Ah!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow też jestem zachwycona, wyglądają cudownie :-) Nie wiem którą wybrać, wszystkie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)