wtorek, 28 czerwca 2016

ROMWE


Kolejna dawka ubrań z azjatyckiej strony romwe ! :) 
Czym jest współpraca z nimi ? Wybieram co mi się podoba, pokazuje to Wam i zamawiam. 
Czy ubrania są trwałe? Tak.
Czy rozmiarówka jest taka jak europejska? Nie. Ja nosząc normalnie M/L u nich wybieram L/XL a nawet XXL :-).
Jak długo czekam na przesyłkę? Ok. 15 dni roboczych.

Zapraszam do obejrzenia najlepszych ubrań z tej strony! 

 

Kombinezony są hitem tego lata! Wyglądają przepięknie i bardzo wakacyjnie. Oba te kombinezony mają bardzo niską cenę .
Ciemny granat : KLIK
Błękitny : KLIK


Białe maxi sukienki są przecudne, do opalonego ciała - WOW ! *-* . Niestety wydaję mi się, że pierwsza sukienka nadaję się tylko do zdjęć. 
Pierwsza sukienka : KLIK
Druga sukienka : KLIK

Czarne topy/bralety są idealnym rozwiązaniem na lato, gdyż ja mam np. dużo bluzek które są z tyłu lub po bokach bardzo wycięte i zwykły stanik nie wygląda zbyt dobrze. Na romwe takie topy można dostać dosłownie za grosze :)
Pierwszy : KLIK
Drugi : KLIK


Te sandałki są wszędzie ! Jak Wam się podobają ? 



Klikajcie, oglądajcie i piszcie jak Wam się podobają ubrania :) .





1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe rzeczy zaprezentowałaś. Sandałki jakoś mi się nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)