poniedziałek, 13 marca 2017

Baby Shower!


Baby Shower !



Cześć i czołem! Już jest po naszym Baby Shower i wiem, że wiele z Was czeka na ten post bo trąbiłam o przygotowaniach od hmmm dwóch miesięcy i zamęczałam Was gadaniem na insta story.  Wszystko wyszło pięknie i tak jak zaplanowałam idealnie - serio :-). Balony różowe i te figurki są z aliexpress ale linki do nich już wygasły, lecz wystarczy że wpiszecie tam hasło "baby shower" to zasypie Was lawina słodkich gadżetów. Tort z pampersów robiła moja mama, i wyszedł przepięknie, a za wszystko co na stole odpowiadała Ewa, jedzenie było piękne i smaczne. Wszystko ze sobą idealnie współgrało! Zapraszam na fotorelacje :-)












Dajcie znać jak Wam się podobało? :-)

22 komentarze:

  1. Przyjecie wyglądało uroczo ! :)
    Ogladalam zdjęcia z ciekawością bo za 3 tygodnie również organizuje przyjęcie dla mojego synka ( roczek )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizowanie takich uroczystości to czysta przyjemność :-) :*

      Usuń
  2. Ślicznie się wszystko to ze sobą komponuje. Dobrze że wszystko pozostało w konwencji różu i nie pojawił się nagle jakiś niezapowiedziany kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Oj tak tego dnia róż był najważniejszym kolorem! :-)

      Usuń
  3. Pięknie to wszystko wyglądało! Naprawdę super ;)
    Na pewno zainspiruje sie organizując przyjęcie dla koleżanki :)
    Życzę szczesliwego rozwiązania przyszłej mamie :)
    Pozdrawiam :)
    Eff.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo bardzo podobają mi się takie imprezy ! Ale przyznam, że nigdy nie miałam odwagi zorganizować takiej " dla siebie ", a moi znajomi też na to nie wpadli ;c
    Świetne kochana ! Wyglądasz cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie miałam odwagi ale musiał być ten pierwszy raz :-))

      Usuń
  5. ale świetna impreza! :) wszystko tak pięknie dobrane i takie urocze :) a Ty ślicznie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak różowo :D Pięknie!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)