czwartek, 2 listopada 2017

Pomysł na śniadanie | dowlaszpaula


Nie masz pomysłu na śniadanie? Mam dla Ciebie najprostszy przepis na omlet! Pyszny, lekki, biszkoptowy! Smak dzieciństwa! Do jego wykonania potrzebujemy tylko 3 składników: jajka, proszek do pieczenia i mąką (ja wybrałam ryżową). Możemy go podać z czym tylko chcemy, z miodem, dżemem a może i nawet z bitą śmietaną - co kto woli! 


Składniki:

* 2 jajka
* łyżeczka proszku do pieczenia
* 2 łyżeczki mąki
Wykonanie:

* jajka oddzielić od żółtek
* ubić pianę, dodać żółtka, proszek do pieczenia i mąkę
* smażyć na oleju kokosowym z obu stron!
* połóż na wierzch to na co tylko masz ochotę :-)



8 komentarzy:

  1. Ja mam swój przepis na omlety ale chętnie Twój też przetestuje ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/09/zapisz-sie-przetestuj-i-zdecyduj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się swoim przepisem :-))

      Usuń
    2. 2 jajka
      1 łyżka płatków owsianych
      2 lub 3 plasterki sera i wędliny
      sól , pieprz ja dodaje tez paprykę ;)

      Jajka mieszam z serem i wędliną ( pokrojone w kostke )
      Dodaje platki owsiane ( zamoczone wczesniej w gorącej wodzie aby zrobiły się miekkie ) oraz przyprawy według gustu czyli sól , pieprz i paprykę .

      Wszystko zmieszane wędruje na patelnie ;)

      Usuń
  2. Thanks for the recipe share! I always love checking out your blog, keep up the posts! Thanks for the share.
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Mama mi do teraz taki robi. Jednak już zaczęłam sama mieszkać. Ostatnio kiedy próbowałam, nie miałam miksera. Tak mnie bolały moje wiotkie ramiona! A potem okazało się, że użyłam nie do końca dobrej mąki. No i za dużo masła wylałam. Był tłusty i przyklapnięty. Jednakże robiłam go tyle czasu, że i tak go zjadłam, bo byłam głodna, a do zatrucia nie był :D
    Teraz mam mikser. Skorzystam z Twojego przepisu, jest podobny do przepisu mojej Mamy.

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najlepszy omlet robi Mama, tzn. teraz już nie robi bo ja codziennie jem różne omlety ale pamiętam ten puszysty, słodki polany miooodem! Ach!
      Tak do omleta potrzebny jest mikser, i najlepiej białko ubijać oddzielnie wtedy puszty jest na maksa <3

      Usuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)