piątek, 12 stycznia 2018

Schudły mi nogi - jak to zrobiłam? | dowlaszpaula



    Kochani, dodając to zdjęcie na instagram dostałam naprawdę dużo pytań jak ja to zrobiłam, że "tak schudłam z nóg". Zrzuciłam jak na razie 6kg i widzę np. mniejszy brzuch ale nogi wydawały mi się takie same, no ale skoro tyle z Was to zauważyło to może coś w tym jest! Po pozytywnej ankiecie na instastories postanowiłam napisać co i jak ćwiczę na swoje kopytka.

    Z wielu treningów wybrałam to co lubię, i wyszło takie moje małe "combo". Totalnie nie wiedziałam jak się zabrać za pisanie tego tekstu ale postanowiłam, że wrzucę filmiki i napiszę które dokładnie ćwiczenia wykonuję, także do dzieła.

Ćwiczenia na nogi :


* rowerek stacjonarny i stepper - to im zawdzięczam największą poprawę mojego całego ciała.
* ćwiczę z kettlebell: - swing
                                   - clean (podrzuty)
                                   - przysiady
* ćwiczenia z YT| TEN FILMIK | -  ( 3 ćwiczenia) ćwiczenia zaczynające się w 1:36, 3:05, 4:36
                               | TEN FILMIK | - ( 2 ćwiczenia) ćwiczenia zaczynające się w 0:32, 2:30
                               | TEN FILMIK | - ( 4 ćwiczenia) ćwiczenia zaczynające się w 0:27, 1:25, 3:23, 8;27
                               | TEN FILlMIK | - ( 2 ćwiczenia) ćwiczenia zaczynające się w 4:10, 7:36

           11 ćwiczeń - każde robię po 25 powtórzeń ( to jedna seria) i powtarzam 7/10 razy serie :-)


    Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam wyjaśniłam co ćwiczę na nogi, starałam się rozpisać to jak najbardziej jasno. Te ćwiczenia wykonuję już od dłuższego czasu, bo ten plan ułożyłam sobie w sierpniu. Pomału i do celu!

22 komentarze:

  1. Mi nogi schudły po rolkach :) Całe lato jeździłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja sobie poszukam u Ciebie coś na brzuch, bo na kopytka nie narzekam ;) Ale jeśli wolno mi się przyczepić, to strasznie niewyraźne masz zdjęcie główne na blogu- ciężko coś przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę ale to chyba tylko w telefonie, bo na komputerze widać dobrze :-) Ale jestem w trakcie robienia nowego nagłówka :-P

      Usuń
    2. Niestety na kompie też, za dużo jest tekstu.

      Usuń
  3. Podziwiam za wytrwalosc i chec do cwiczen 😉 tez lubie sie poruszac nawet w ciazy cwiczylam. Ale teraz z maluszkiem to troche czasu mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Od dawna szukałam dobrych ćwiczeń na nogi - spróbuje twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie świetnie sprawdzają się treningi Blogilates - teraz tylko muszę poszukać sposobów, jak wyszczuplić łydki: mam je dość masywne, wolałabym "coś" bardziej kobiecego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na nogi i pośladki idealnie sprawdziły się boczne nożyce (po 1000 powtórzeń dziennie na jedną nogę) i ćwiczenia izometryczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sprawa wygląda na odwrót, mam nogi jak patyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedno z najlepszych ćwiczeń na nogi - bieganie! Pięknie wysmukla nogi

    OdpowiedzUsuń
  9. No, to ja z tych porad bardzo chętnie skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nogi to dość problematyczny obszar do schudnięcia dla kobiety. Gratuluję samozaparcia ! Napisz jeszcze co jadasz, bo dieta to 70 % sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A może wiesz co zrobić by "powiększyć" łydki? Odwieczny problem to zbyt chuda łydki właśnie. Próbowałam ćwiczyć mięśnie ale z marnym skutkiem...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)