piątek, 8 maja 2015

o rety , mam rozstępy !

Rozstępy to uszkodzenia skóry właściwej, która jest odpowiedzialna za sprężystość skóry. Rozstępy wyglądają jak czerwone linie na ciele, które z czasem robią się białe. 

Dieta bogata w witaminę K to nie tylko sposób na rozstępy, ale także pomysł na zdrowe odżywianie. Witaminę K znajdziesz w:

  • zielonych liściastych warzywach,
  • pomidorach,
  • wątróbce,
  • nabiale.
To tak z grubsza o co chodzi z tymi rozstępami , a jak to było i jest u mnie ? Miałam rozstępy , moja skóra niestety nie dawała rady pomieścić takiej ilości tłuszczu ale nie ma co się dziwić . Wcześniej nie dbałam o swoją skóre i ciało , nie czułam takiej potrzeby , to dziwne ale ja wtedy sama sobie się bardzo podobałam :) Teraz jak patrze na te zdjęcia to nie wiem jak ja mogłam wyjśc na plaże no przecież wyglądałam jak morświn ! :o  Ale podczas odchudzania zaczęłam wcierać w siebie balsamy na cellulit i rozstępy, waga spadała więc robiłam wszystko by być jeszcze ładniejszą , ogólnie zaczęłam dbać o siebie peelingi , olejki to wszystko ma na to wpływ .Dla mnie osobiście najlepszymi produktami są linie z BIELENDY i SORAYI  . Są to naprawdę dobre i przetestowane produkty , które poleca ok.98% kobiet. Sięgnęłam po ich produkty i zostałam z Nimi do teraz  :) Witamina K ? Ogólnie jadam dużo pomidorów oraz nabiału ,ale  nigdy specjalnie nie wplatałam wiaminy K w swoją diete. Ale to na pewno też miało wpływ na zaniknięcie rozstępów . Picie wody ? TAK :) W tym przypadku woda znowu pokazuje jaka jest cudowna , wystarczy ok.2 litry dziennie by nasza skóra była nawilżona .  Należy pamiętać , że jeżeli rozstępy się pojawiły to one już nigdy nie znikną ale można sprawić by stały się nie widoczne . 

A tutaj takie moje szybkie porady na Twoje rozstępy : 
1. używaj peelingu + balsamu na rozstepy
2. pij dziennie ok.2 l wody
3. do swojej diety dodaj witaminę K 
4. smaruj je dodatkowo wazelina , masłem shea i masłem kakaowym :)












Dwa pierwsze zdjęcia pokazują jakie miałam rozstępy a dwa nastepne jak to wygląda teraz, no nie jestem idealnie ale i tak jest dobrze :) 
Gdybyście miały jednak pytania bo być może notka jest chaotyczna - to piszcie w komentarzach :) 



______


Paula Dowlasz

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoją przemiane! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje są już wygojone, ale w sumie to wcale mi nie przeszkadzają. Mam bardzo jasną skórę, więc są mało widoczne i jakoś nigdy szczególnie nie zwracałam na nie uwagi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)