niedziela, 6 grudnia 2015

Dziwna pogoda, dużo lampek, bogaty Mikołaj ? Mój pierwszy BLOGMAS :) dużo zdjęć & film .

Blogmas ! :)


Ho, ho , ho ! U kogo Mikołaj był? Ja znalazłam w bucie dwie piękne paczuszki:). W jednej z nich były super kapcie zające takie jak uwielbiam oraz strój do ćwiczeń :). W drugiej zaś Mój Ukochany Mikołaj z Gór przysłał mi piękne legginsy moro ! Uwielbiam takie Mikołajki. 
Pogoda dzisiaj typowo wiosenna ale to nie przeszkodziło w świętowaniu tego dnia :)


















Mój pierwszy BLOGMAS ma dużo więcej zdjęć niż tekstu no ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :).
Jutro jadę na imprezę Coca Coli więc postaram się o następnego BLOGMASA ! :D 

A jak jest u Was? Gdzie Mikołaj zostawia prezenty, pod poduszką czy w bucie?
Co dostaliście? :)
Piszcie !
Buziaki Paula ! 

10 komentarzy:

  1. Śliczny misiek *.* i całkiem dobry post :)
    http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pod poduszką. Dostałam kalendarz na 2016 piękny z Lowickim wzorem. Kapcie piękne dostanę takie na gwiazdkę :-P Mikolaj mi się wygadal :-P Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kalendarze ale a zawsze kupuje tzw. szkolne od września do wrzesnia :D
      <3

      Usuń
  3. Te kapcie są urocze, lubię takie słodkie dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent :)
    A czy ty sprawiłaś komuś "Mikołaja"
    W Ornecie wybudowano Rossmanna będziesz korzystała ?
    Czy wolisz oryginalne kosmetyki za ceny niektóre z kosmosu ?
    Mogłabyś wstawić post o pomysłach na prezenty własnoręcznie zrobione lub tanie ale za to bardzo ładne ?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że i ja byłam Mikołajem :) Uwielbiam dawać prezenty ! <3
      Napewno będę korzystała z Rossmana w Ornecie bo brakowało mi tego sklepu blisko mnie, zawsze jeździłam do Morąga :).
      Nie używam bardzo drogich kosmetyków moje podstawowe do makijazu to min. Lirene, Bella , Maybelline, ecocera, soraya ,wibo itp :)
      Wstawię post na prezenty tanie ale ładne bo niestety własnoręcznie nie umiem zbyt fajnych rzeczy robić ;<

      Pozdrawiam :*!

      Usuń
  5. mogłabyś wstawić kilka fotek z pokoju ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)