wtorek, 15 grudnia 2015

Torcik z placuszków owianych - Dowlasz w kuchni - znowu :)



 Witajcie Kochani, dziś przychodzę do Was z kolejnym bardzo prostym pomysłem na śniadanie. Bez mąki, bez cukru - samo zdrowie. Jeżeli już znacie przepis na mój omlet tu kliknij :), to uznacie te placuszki za banalnie łatwe. Przypominam ja mąkę robię z płatek owsianych - blenderuje je :) !



Składniki
-szklanka (250) naszej mąki
-szklanka (250) mleka 0,5%
-dwa jajka
-jedna mała łyżeczka masła
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-jogurt naturalny 3 łyżki
-2 łyżki miodu
-cynamon (ile chcesz)

Wykonanie
-mąkę, mleko, jajka, proszek do pieczenia, masło - miksujemy razem
-smażymy na patelni bez tłuszczu placuszki, średniej wielkości
-smarujemy placuszek jogurtem i sypiemy cynamonem, na niego kładziemy następny i smarujemy tak samo
-układamy w górę ile chcemy placuszków
-gdy nasza "wieża" będzie gotowa, polewamy ją z góry miodem
(można posmarować dżemem, masłem orzechowym - co kto lubi. Ja po prostu przedstawiam wersję FIT)







   


Mam nadzieję, że spróbujecie tego przepisu. Mąka z płatek owsianych ma pyszny smak i raczej każdemu będzie smakowała :)
Po drugie odkryłam, że ChPD (chujowa pani domu) ze mnie bo nie mam fartuszka do gotowania. 
No właśnie !  
Czekam dziś chyba kurier przywiezie mi mój pierwszy JoyBox i wtedy zrobię Wam recenzję, już się doczekać nie mogę :) !

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)