wtorek, 8 grudnia 2015

ROMWE ! Czy znalazłam dla siebie coś odpowiedniego ? :)

Witam Kochani ! Przychodzę dziś do Was z postem "ubraniowym", znowu ! :)
Mam nadzieje, że nie macie mi tego za złe, ale dostałam propozycje od sklepu ROMWE  
i szkoda było by jej nie wykorzystać. Przy okazji mogę pokazać Wam parę ładnych ubrań więc przyjemne z pożytecznym ! 


1.
Kardigan ? Długi sweter? Narzutka? Blazer? Każdy nazywa to po swojemu a ja to bardzo lubię. Przeważnie takie narzutki kupuje w jednolitych kolorach ale te barwy są takie jak dla mnie świąteczne i założone do czarnego topu, rurek - będą się komponować idealnie :)
Cena jest niska więc jeżeli chcesz zobaczyć to kliknij tu :)


2.

Oversize, kto nie lubi wielkich swetrów? Ja uwielbiam jesienią i zimą chować się w takich dużych, workowatych ale opadających na jedno ramię swetrach :) 
Jeżeli chcecie poznać niską cenę, dowiedzieć sie o darmowej wysyłce to klikaj tu :)


3.
Moja kolejna propozycja na kolację wigilijną, piękna spódniczka :). 
Jeżeli chcesz zobaczyć niską cenę to kliknij tu :) 
 
 
 
4.
Futerko uwielbiam futrzaki :). Zawsze chętnie jesienią i zima zakładam na siebie jakieś futrzane elementy :)
Super niska cena - kliknij tu :)



5.
Bralet koronkowy, idealny pod koszulę :)
Cena zaskakująco niska kliknij tu :)



 


 Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój przegląd ze sklepu ROMWE :)

ps. już jutro przepis na pyszne drugie śniadanie, oczywiście FIT ! <3

 

1 komentarz:

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)