piątek, 11 grudnia 2015

Ryba pieczona na pomidorach z sosem koperkowym :) Dowlasz w kuchni .




Witam Kochani, dziś mam dla Was pomysł na lekki, dietetyczny i smaczny obiad. Czas wykonania to ok. 40 min, koszt dla jednej osoby to ok.5,50zł .


Składniki :
-150g ryby ( ja użyłam filetu z mintaja)
-1 pomidor
-1 saszetka kaszy gryczanej
-2 łyżki jogurtu naturalnego
-odrobina koperku mrożonego/suszonego
-przyprawy


Wykonanie:
-rybę pokroić na 3 kawałki i doprawić zgodnie ze swoim smakiem
-piec 25min w 190stopniach (piekłam pod folia aluminiową)
-2 łyżki jogurtu i koperek wymieszać, przelać do garnuszka i podgrzać
-ugotować kaszę gryczaną
-po 20 minutach pieczenia ryby, położyć na każdy jej kawałek plaster pomidora i piec jeszcze 5 min
-wyjmując rybę na talerz odwrócić kawałek tak aby pomidor był pod spodem












 

5 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda. Dałaś mi wspaniały przepis na obiad. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły przepis myślisz, że mogłabym to przygotować na wigilijny stół bo mam ochotę już zjeść.
    Pozdrawiam😉
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że możesz to spokojne zrobić na wigilię :)

      Usuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)