wtorek, 26 stycznia 2016

Owsiane śniadanie :) Dowlasz w kuchni !




No dobra wiem dodaje ciągle pomysły na omlety i placuszki ale według mnie nie ma lepszego śniadania, dzisiaj miał być omlet dodałam  za dużo kakao i wyszły placuszki. Ale pyszne. Z tych proporcji wychodzą takie cztery + cały banan i obiecuje, że będziesz syta ! Oczywiście bez cukru, bez mąki - tak jak lubimy zdrowo i FITnesowo ! ;) W trakcie gotowanie pomogły mi miarki |KLIK| ze sklepu przyjemne gotowanie !


Składniki :
- 2 białka , 1 żółtko
- 1/3 szklanki płatek owsianych
-2 łyżeczki kakao
-szczypta cynamonu

Wykonanie
- Wszystko ze sobą wymieszać, i smażyć z obu stron.
-Polać miodem i poukładać plastry banana .
















Dostaje bardzo dużo wiadomości jakie mam hula hop, stepper itp więc od wczoraj w lewym górnym rogu macie przekierowania do tych "moich" sprzętów w okazyjnych cenach :) 
Mam nadzieje, że ułatwi to życie i dla Was i dla mnie ! <3


4 komentarze:

  1. Smaczne i zdrowe to coś co bardzo lubię . Ciekawe czy przy smakowały by mojemu synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto spróbować :) Dla synka możesz posmarować jogurtem naturalnym i posypać lekko np. cukrem pudrem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a smazyc na suchej patelni czy na czym smazylas?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a smazylas na suchej patelni czy jak?;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)