czwartek, 28 stycznia 2016

Kolejny zdrowy nawyk ! Ruch to podstawa !

Więcej się ruszaj ! 

Wydłuż czas chodzenia lub ćwiczeń do 60 lub więcej minut dziennie. 
Dzięki zwiększeniu aktywności fizycznej spalasz więcej kalorii i zyskujesz większe korzyści zdrowotne.

*Jeżeli od dłuższego czasu nie byłeś aktywny fizycznie,  zachowaj ostrożność. Pamiętaj o rozgrzewce i zaczynaj powoli. Z początku wystarczy, że będziesz robić cokolwiek byle by codziennie
* Ustalając, jaka aktywność będzie dla Ciebie odpowiednia, weź pod uwagę ograniczenia zdrowotne i fizyczne, ale nie wykorzystuj braku czasu lub niechęci do zmian jako wymówek, żeby nie chodzić lub nie ćwiczyć.
* Ujmij ćwiczenia w swoim codziennym harmonogramie, tak jak pójście do pracy i nie rezygnuj z nich dla innych zajęć. Jeśli je zaplanujesz, bardziej prawdopodobne że je wykonasz. Jest to jedna z najważniejszych rzeczy które możesz zrobić w ciągu dnia.
* Postaraj się zaplanować, sobie różne formy aktywności fizycznej, żeby się nie nudzić. Możesz np. maszerować, jeździć na rowerze, pływać, chodzić na zajęcia fitness/zumba.  














 Coś specjalnie dla Was, polecam i proponuje spróbować :)
dajcie znać, czy próbowaliście tego Moje Fitnesiaki ! :) 





_______________
Dziękuje za 100k wejść <3 



P.  

5 komentarzy:

  1. Wykorzystam Twoje rady, powodzenia w odchudzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze siwetny post ! :*
    Gratulacje ! Tyle wejsc <3

    www.patryczko.blogspot.com U mnie styczniowi ulubiency kosmetyczni ! :*
    Zapraszam Kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. polecasz te hula hop ? :)
    Zaczynam ćwiczyc i myślę nad nim ; )
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/cud-czyli-czas-ruszyc-dupe.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)