piątek, 19 lutego 2016

Obcięcie kalorii - fourth day !

Obcięcie kalorii - fourth day ! 
Witajcie w kolejnym dniu mojego wyzwania. Wczoraj pogoda była nie dla mnie, bolała mnie głowa i toczyłam walkę sama ze sobą "o ciasteczko" - ale wygrałam nie zjadłam go ! :) Ruszyłam z Laierem na spacer przeszliśmy ponad 5 kilometrów, dzisiaj chyba nam się nie uda ruszyć bo pada deszcz. 


Śniadanie - omlet ( 2 całe jajka+ 2 białka) z jednym plastrem szynki i sera, na wierzch pół cebuli i plaster pomidora + kawa z mlekiem
Obiad - sałatka gyros <3
Podwieczorek i kolacja - pieczone mięso wieprzowe, kromka chleba razowego, grejpfrut + szklanka soku owocowego.
Śniadanie -315 kcal
Obiad -250 kcal
Podwieczorek  i kolacja -250 kcal
Przekąski (banan, kawa, sok,mleko czekoladowe) -424 kcal
 = 1239 kcal +/- 1350 kcal :)

Ćwiczenia -
5,25 km - spacer 
40 min - hula hop
100 - brzuszki
100 - przysiady
50 - pajacyków
combo na pupę 














Jutro do wpisu będzie BONUS ! - także czekajcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)