środa, 13 września 2017

A Ty noś ubrania jakie tylko chcesz :-) | dowlazpaula



Krótkie spódniczki nie są dla większych dziewczyn, długie obcisłe kozaki są tylko dla szczupłych i wysokich kobiet, odkryte ramiona - tylko jeżeli nie ma na nich ani grama tłuszczu! Znacie to? Ja też! Czasem jak czytam artykuły albo oglądam jakieś porady i słyszę te teksty to mi się robi słabo... Według niektórych osób dziewczyny nie mające idealnego ( należy pamiętać, że każdy ma inny ideał ) ciała powinny ubierać się tak aby nie rzucać się w oczy, aby nie było widać ich niedoskonałości.



Jak dla mnie to nonsens, każda kobieta ma prawo zakładać na siebie to co jej się podoba i to w czym ona czuję się dobrze. Jeżeli uwielbiasz nosić kolorowe legginsy pomimo tego, że Twoje uda są dość spore to je noś. Życie jest zbyt krótkie aby przejmować się opinią innych. Ja zawsze ubierałam się dość "odważnie", ważąc 105kg bardzo często można było mnie spotkać w mini spódniczce, szortach, legginsach i dość opiętych bluzkach. Na pewno były osoby które gdzieś za moimi plecami plotkowały o tym jak to ja się strasznie ubrałam, ale tak bardzo, bardzo zdanie obcych mi wisi, że nigdy nie starałam się nawet brać tego do głowy.


Pamiętaj masz wolny wybór, możesz założyć na siebie co tylko Ci się podoba np. takie super koszulki z nadrukami |KLIK|/ A na koniec może trochę chamsko i brutalnie ale pamiętaj : KAŻDY MA PRAWO MIEĆ SWOJE ZDANIE A TY MASZ PRAWO MIEĆ JE W DUPIE :-)



A na sobie mam:
spódniczka - | ROMWE - KLIK |
Bluzka - H&M
Okulary - H&M
Torebka - no name
Zegarek - no name









6 komentarzy:

  1. Prawda ;d spodniczka fajna ;d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze napisane ;) podoba mi się to, co mówisz ;) plus- wyglądasz super! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super.madre slowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta prawda, jednak nie każdy tak potrafi ...:/

    OdpowiedzUsuń
  5. I think the admin of this website is actually
    working hard in support of his site, since here every information iss quality
    based stuff.

    OdpowiedzUsuń
  6. Greetings from Los angeles! I'm bored at work so I decided to browse
    your site on my iphone during lunch break. I really
    like the info you provide here and can't wait to take a look when I get home.
    I'm surprised at how quick your blog loaded on my
    phone .. I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, fantastic site!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)