poniedziałek, 25 września 2017

Domowa siłownia - od czego zacząć? | dowlaszpaula



Jakie polecam sprzęty do ćwiczeń w domu? Wszystko zależy od tego co lubimy i jakie mamy preferencje. Ja zaczynałam od hula hop z wypustkami, to był mój pierwszy sprzęt. Kręciłam nim ambitnie, krwiaki, siniaki, ból i łzy ale było warto! Tłuszcz z brzucha i boczków znikał w mgnieniu oka!



Następnym moim wyborem był steper z twisterem, pokochałam ten sprzęt! Chodziłam i nabijałam krok za krokiem, krok za krokiem i znowu było widać efekty!

 Zachciałam czegoś nowego, czegoś zupełnie innego mój wybór to trampolina do skakania w domu! Hit ostatnich miesięcy, ogromny sprzęt ale ile ona daje radości i przyjemności :-). Potem rowerek treningowy na którym co kilka dni robię 80 minutowe treningi i pot leje się ze mnie na podłogę, kettlebell, ciężarki, i skakanka to są moje sprzęty dzięki którym w moim domu mam swoją mini siłownie. 


Jeżeli też chcesz ćwiczyć, ale tak jak ja wolisz zacisze domowe to zacznij szybko kompletować sprzęt, a pomóc Ci w tym mogą hapipożyczki. Jeżeli właśnie siedzisz przed komputerek to możesz wejść na ich stronę wystarczy, że wpiszesz to jaka kwota Cię interesuję oraz liczbę rat, potem zostaniesz poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości telefonicznie i pieniądze zaraz będą na Twoim rachunku bankowym, a Ty będziesz mógł spokojnie kupić sprzęty do swojej nowej domowej siłowni.

Boisz się pożyczek? Hapipożycki są sprawdzone i co więcej zajmują pierwsze miejsca w rankingach, dodatkowo są tworzone przez ludzi pozytywnych i każda pożyczka kończy się uśmiechem dla obu stron.
Nie czekaj, zacznij już teraz kompletować swój sprzęt. Przecież trzeba zrobić super figurę na LATO 2018!
😊



Chcesz szybko złożyć wniosek o pożyczkę? Zapraszam Cię tutaj --> klik <--


3 komentarze:

  1. Chciałabym miec dodatkowe pomieszczenie gdzie bym stworzyła taką siłownię :) Bo na razie mam drobne sprzęty porozrzucane wszędzie. Hula hop z wypustkami kusiło mnie zawsze, ale nie wiedziałam jakie jest dobre. Ewentualnie mogę przeprowadzić się do siłowni w piwnicy którą zawładnął sobie szwagier :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę słabe jest reklamowanie takich pożyczek...

    OdpowiedzUsuń
  3. całe szczęście pożyczki nie potrzebuję ;) ale jeśli ktoś jest w trudnej sytuacji czasem to może być rozwiązaniem ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)