środa, 27 września 2017

Jajka w koszulkach na śniadanie | dowlaszpaula





Cześć Fitnessiaki,
dzisiaj mam dla Was pomysł na pyszne śniadanie. Opcja jest dla osób które kochają jajka tak jak ja, i znudziło mi się już omlety, jajecznica i kanapki z jajkiem. Dzisiaj wybór padł na JAJKA W KOSZULKACH. Muszę się przyznać nigdy nie robiłam tego dania, ponieważ jest jakieś wszechobecne przekonanie, że zrobić jajko w koszulce jest ciężko. Ale powiem Wam tak, Ł A T W I Z N A!


Jak je zrobić?


* 1l wody
* 2 łyżeczki soli
* gotujemy, mieszamy aż utworzy się wir
* jajko wbijamy do szklanki, a ze szklanki prosto w ten wir
* gotujemy 2 minuty i łyżką wyjmujemy na papier
* jajko przekładamy na talerz, chleb, grzankę itp.
* doprawiamy dodatkami jakie lubimy :-)
* ja wybrałam sezam, cebula suszona, sól himalajska, szczypiorek i serek wiejski.


Jeżeli jesteście fanami jajek to szczerze polecam Wam zrobienie sobie takiego pysznego śniadania, czas jego wykonania to ok. 10 minut :-)









15 komentarzy:

  1. Wow wygląda przepysznie muszę spróbować przepisu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to przepysznie wygląda, nie jadłem takiej wersji jajka ale chyba spróbuje kiedyś. Przepis łatwy wydaje się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie kiedyś spróbować takiego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie, a też jeszcze nigdy nie robiłam ;)
    Muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) uwielbiam jajka i na pewno sprawdzę ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, może w końcu mi te jajka wyjdą! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie przepadam za takimi jajkami:(
    Ale post bardzo ciekawy!

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hello there and thank you for your information - I
    have certainly picked up something new from riught
    here. I did however expertise a few technical issues using this site, since I experienced to reload thee website a lot of times
    previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your hosting is OK?
    Not that I'mcomplaining, but sluggish loading instances times will sometimes affect your placdement in google and could damage your high-quality score if ads and marketing with
    Adwords. Anyway I am adding this RSS to my e-mail and
    coould look out ffor much more of you respective intriguing content.
    Make sure you update this again ver soon..

    OdpowiedzUsuń
  9. It's a pity you don't have a donate button! I'd most certainlly donate to thiss
    outstanding blog! I suppose for now i'll settle for bookmarking and addin your RSS feed to my Google account.
    I ook forward to fresh updates and will talk about this blog with my Facebook group.

    Talk soon!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)