środa, 14 grudnia 2016

#BLOGMAS pierś z kurczaka w FIT panierce ;)

#BLOGMAS

Ho, ho, ho! Dzisiaj przyszedł czas na pomysł " pierś kurczaka w FIT panierce ". Ja jestem uzależniona od drobiu, mogłabym jeść udka, skrzydełka i filet codziennie. Na prawdę na milion sposobów. Niestety udek i skrzydełek nie potrafię zrobić na "wysokim poziomie" od tego jest Mój W. co jak co ale jego udka są najlepsze. Ale pierś z kurczaka to ja! Tym razem zachciało mi się czegoś soczystego ale w chrupiącej panierce, i tak właśnie powstał mój wczorajszy obiad.

Składniki :
* 0,5kg piersi kurczaka
* 2 łyżki jogurtu naturalnego
* 4 ząbki czosnku
* 3 łyżki mąki żytniej/kukurydzianej
* garść płatek kukurydzianych
* przyprawy ( według uznania)

Przygotowanie :
* Pierś pokroić na kawałki, czosnek wycisnąć dodać do piersi i wszystko wymieszać z jogurtem naturalnym i odstawić na 4/5 godzin do lodówki.

Wykonanie :
* mąkę wymieszać z pokruszonymi płatkami
* każdy kawałek piersi obtoczyć w mące z płatkami i smażyć na oleju kokosowym z obu stron.
* ugotować ryż i podawać :-)








3 komentarze:

  1. Ja często taką panierkę robię do udek z kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za mną "chodzi" taki kurczak w panierce od kilku dni :D muszę w końcu zrobić :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)