wtorek, 11 kwietnia 2017

Przyprawy które sprawią, że schudniesz! | dowlaszpaula



Cześć i czołem! Wiem, że na pewno jesteście ciekawi co ja wygadywałam za głupoty, że ta zupa z wczoraj jest odchudzająca. Okey, umówmy się od samej zupy nie schudniesz ale taka potrawa wspomaga nasze odchudzanie a to za sprawą PRZYPRAW! Tak jest zwykłych przypraw bo albo możemy solić wszystko na potęgę i zatrzymywać wodę w organizmie albo możemy umiejętnie stosować naturalne przyprawy i sobie nimi pomagać. Ja osobiście jestem zwolenniczką tworzenia przypraw samemu, czyli nie kupuję gotowej przyprawy " złocisty kurczak " mimo, że jest ona smaczna ale ma w sobie bardzo dużo cukru i zbyt dużą ilość ulepszaczy  a sama doprawiam po swojemu :-). Przyprawy które wspomagają odchudzanie : pieprz czarny, imbir, bazylia, kminek, cynamon, papryka chilli, kurkuma i mięta :-)

Zapraszam do zapoznania się z ich działaniem :






3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy i interesujący wpis Paulino. Widać, że interesujesz się tym co robisz, bardzo fajnie i gratuluję determinacji oraz gratuluję zrzucenia tylu kilogramów.
    Chciałbym się jeszcze odnieś do wpisu, takie małe sprostowanie, przyprawy, które wymieniłaś wspomogą przemianę materii, a co się z tym wiążę, że faktycznie zgubimy niezbędny tłuszczy. Tylko jest jedno Ale, same przyprawy tego nie uczynią. Jeżeli zdecydujemy się na zmianę żywienia i trybu życia aby schudnąć to fakt one wspomogą nam w zrzuceniu kg, ale jeżeli pomyślimy "E tam, będę jadł i opychał się jak zawsze tylko dodam właśnie wymienione przyprawy" z twojego wpisu, to nie zauważymy żadnego efektu, wręcz może się to zmienić nawet tym, iż trochę nabierzemy kg

    OdpowiedzUsuń
  2. te przyprawy to istne must have w mojej kuchni. Nie wyobrażam sobie bez nich gotowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! Będę częściej sięgać po te rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)