poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Konkretny omlet!



Cześć Fitnessiaki!

Tak wiem, jestem  nudna - znowu omlet! A taki pomysł na "konkretniejsze" śniadanie ;-)! Raz na jakiś czas lubię taki z szynką, serem, szczypiorkiem i pomidorkiem. Ale akurat dzisiaj nie miałam pomidora w lodówce, także musiało być bez za to zgrzeszyłam i użyłam odrobinę ketchupu! Kurczę kiedyś wszystko jadłam z ketchupem i jedna butelka starczała mi na tydzień, a teraz jedna butelka ketchupu w domu stoi pół roku a ja nawet tego nie jem! Jednak smaki się zmieniają!

Składniki:

* 2 plastry szynki
* 2 plastry żółtego sera bez laktozy
* szczypior
* 2 jajka
* przyprawa do jajek

Wykonanie:

* szynkę podsmażyć na oleju kokosowym
* dodać ser, szczypior i wymieszać
* polać roztrzepanym jajkiem z przyprawą
* smażyć z obu stron

Smacznego!









1 komentarz:

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)