poniedziałek, 29 maja 2017

4 tygodnie do lepszego ciała - tydzień czwarty | dowlaszpaula







Kochane Fitnessiaki! Zaczynamy czwarty tydzień naszego wyzwania! Gotowi? Pełni sił? Ja TAK! Czuję się jakaś bardzo zmotywowana gdy wiem, że nie jestem w tym sama! Mam nadzieję, że ćwiczenia na ten tydzień również przypadną Wam do gustu! I nie wiem, czy nie będę tego kontynuowała bo czuję ogromnego kopa motywacji, dzięki waszym wiadomościom dotyczących planu! :-) DO BOJU!   | KLIK |




Czego nie jemy?

- pszennego pieczywa!
- zwykłej soli!
- nie smażymy na zwykłym oleju!
- omijamy z daleka fast foody!
- wyrzucamy słodycze!
- nie pijemy kolorowych napoi!
- zero białego CUKRU!


Czego jemy więcej?

- gotowane jajka!
- warzywa!
- owoce ( ale tylko do południa )
- chude mięso!
- ryby!
- kasze / ryż


Woda :

Dziennie należy pić 8 szklanek wody o pojemności 250ml, mówi się też że na każdą 1 kalorię przypada 1 mililitr wody więc gdy spożywasz 2500 kcal pijesz 2,5 l wody :-)


Plan ćwiczeń :

Poniedziałek - GYM BREAK ( nowość )
Wtorek - Monika Kołakowska - 500kcal
Środa - GYM BREAK x 3 T A B A T A ! ! !
Czwartek - Monika Kołakowska TABATA!
Piątek - FIT LOVERS P A M E L A ! ! ! : )
Sobota - Centrum Sportowca :-)

Czy wszystko jest jasne? DO BOJU! Jeżeli chcesz mnie gdzieś oznaczyć używaj hasztagu #dowlasznaratunek :)

I będzie mi bardzo miło jak będzie zdawać relację jak Wam idzie!

BUZIAKI!






13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba twój pomysł z wyzwaniem! Ogólnie to świetna babeczka z Ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Uwielbiam takie posty czytać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyzwanie :) Też czasami jakieś wyzwania podejmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wyzwania :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą ^^
    Zostaje na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i wytrwałości :*
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw cwiczen swietny. Gym Break wymiata :D
    Super jakbys do cwiczen doloczyla rolowanie. Jeszcze kiedys nie mialam pojecia o tym co to jest i jakie t9 jest wazne. Teraz jak juz zakupiłam rolke i wprowadzilam w zycie rolowanie czuje sie o wiele lepiej, jeszcze bardziej rozluzniona. Zero kontuzji, delikatne zakwasy, polecam ;) Na moim blogu ostatnio nawet wstawialam wpis o rolowaniu takze polecam sie zapoznać. Pozdrawiam :)
    Ponizej wstawiam linki do bloga jesli to nie problem :)
    https://wwolnejchwiliblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zestawy cwiczen. Gym Break wymiata. Polecam jeszcze wprowadzic w zycie rolowanie. Ja kiedys nie mialam pojecia co to jest z tego tez powodu mialam bardzo duze zakwasy ktore czesto zniechecaly do cwiczen. Teraz odkad sie roluje zakwasy sa delilatne, czasem w ogole. Ostatnio wstawialam nawet wpis o rolowaniu jakie mamy korzysci, jak sie rolowac i jaka rolke wybrac ;)
    Pozdrawiam.
    Jesli to nie problem to wstawiam link do bloga.
    https://wwolnejchwiliblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię jajka:D ale tylko na twardo:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)