czwartek, 11 maja 2017

Wycieczki szkolne do Włoch | dowlaszpaula



Cześć i czołem Moje Fitnessiaki!



Dzisiaj mam dla Was zupełnie coś innego, coś nie związanego z odchudzaniem a z WYCIECZKAMI SZKOLNYMI! Postanowiłam o tym napisać bo wiem, że obserwuje mnie wiele Mam oraz wiele osób poniżej 18 roku życia a to propozycja idealna dla nich! A mianowicie WYCIECZKI SZKOLNE DO WŁOCH, brzmi zachęcająco prawda? Na pewno teraz wszyscy sobie przypominają swoje wycieczki szkole, i rozpływają się we wspomnieniach! No ja w czasie mojej edukacji, nie miałam tak spektakularnych wycieczek i nigdy nie byliśmy na wycieczce we Włoszech, ale było wiele innych miejsc które wspominam bardzo miło! Sam ten klimat ja, koleżanki, nowe miejsca, z dala od rodziców - rewelacja!


Wycieczka do Włoch pozwoli uczniom odkryć nie tylko wszystkie uroki Rzymu, ale również najpiękniejsze miejsca w Toskanii. Spacerując po włoskich miastach młodzież ma okazję do bezpośredniego kontaktu z żywą historią.
W trakcie zwiedzania uczniowie w aktywny sposób uczestniczą w realizacji programu. Informacje przekazywane są w przystępny sposób w formie zadań i konkursów, aby zmotywować do nauki i rozbudzać ciekawość świata. Dzięki praktycznym ćwiczeniom wyjazd rozwija pasje i stanowi naturalną motywację dla młodzieży do samodzielnego zdobywania wiedzy.
Odwiedzamy trzy słynne włoskie miasta: Florencję ? Stolicę Toskanii, słynną m.in. z Mostu Złotników i Galerii Uffizi; Rzym - Wieczne Miasto, w którym spotykają się style architektoniczne i bogactwa kultury od starożytności do współczesności; romantyczną Wenecję czyli unikalny zespół urbanistyczny kanałów i mostów, jedną z najcenniejszych pozycji na liście światowego dziedzictwa ludzkości.
Oprócz wiecznego miasta i Stolicy Apostolskiej proponujemy zwiedzenie stolicy Toskanii ? Florencji oraz Umbrii ? Perugii. W międzyczasie poszukamy duchowego natchnienia w Asyżu. Dodatkowych emocji dostarczy zwiedzanie Orvieto, położonego na obrośniętym winogronami wzgórzu, niegdyś jednego z głównych miast Etrusków.





Miejsca zachwycają swoim wyglądem, wyjazdy można organizować w każdej chwili w roku szkolnym. Wydaję mi się, że taka wycieczka będzie idealnym prezentem dla Twojego Dziecka w zamian za jego dobre wyniki w szkole, a jeżeli te wyniki w szkole nie są porywająco dobre to niech będzie to wycieczka zachęcająca! Dzięki WYCIECZKI SZKOLNE DO WŁOCH Twoje dziecko spędzi niezapomniane chwile!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)