niedziela, 7 maja 2017

Akcja regeneracja | dowlaszpaula

Cześć Fitnessiaki !

Mamy maj lecz patrząc za okno bardziej przypomina mi to październik, no ale lato jednak nadchodzi więc przygotowałam dla Was 4 tygodniową akcję regenerację :-). Co tydzień czyli przez 4 poniedziałki, będę dodawała Wam plan ćwiczeń i rozpiskę co i jak będzie wyglądało :-) Ćwiczymy z najlepszymi czyli FIT LOVERS, GYM BREAK, MONIKA KOŁAKOWSKA, CODZIENNIE FIT i wiele innych osób! Jemy rozsądnie i z głową, czyli za MAŁE PIENIĄDZE OSIĄGAMY WIELKI CEL! Jeśli ktoś jest chętny to jutro tutaj o 10:00 pojawi się pierwszy plan!



* Chcesz się ze mną skontaktować w sprawie tej akcji? Napisz meila na paulik135@wp.pl a w tytule wpisz " 4 tygodniowy plan".
*Chcesz mnie oznaczyć na instagramie, blogu, facebooku? Użyj hasztagu #dowlasznaratunek #chudnijzdowlaszem

JUTRO TUTAJ O 10:00 !



2 komentarze:

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)