sobota, 17 czerwca 2017

Nasze wspólne święto ! | dowlaszpaula



Wow! Dzisiaj mamy święto, a mianowicie jest to właśnie 300 post na moim blogu!  Pamiętam jak dodawałam pierwsze wpisy i bałam się, jak to będzie! Bo posiadając bloga jestem twórcą i piszę dla Was a to jak Wy to odbierzecie zależy tylko od Was,  więc to nie jest tylko moje miejsce to jest nasza wspólna przystań. Zaczynając bałam się czy ktoś to będzie czytał, czy to się przyjmie a teraz osób które mnie obserwują jest dużo! W dni w których posty się pojawiają jest ok. 2600  wyświetleń. Wiadomo gdy dodam jakiś naprawdę fajny post to liczniki szaleją i post o
ćwiczeniach na pupę ma już ponad 20 tysięcy wejść - BOMBA! Jedyne o co mam do Was żal to, to, że nie zostawiacie komentarzy! Możecie pisać z anonima tylko się podpisać, lub z konta google - naprawdę to jest bardzo miłe gdy zostawiacie po sobie ślad. Uwielbiam pisać, i stworzenie tych 300 postów było dla mnie ogromną przyjemnością. Wiem, że jest wiele osób które uważa, że ten blog jest moim wymysłem i w życiu nic nie robię tylko przebieram się do zdjęć. Owszem są takie dni, że muszę przebrać się 10 razy aby mieć zdjęcia na cały miesiąc ale to moja praca. Ostatnio pojawiły się u mnie posty dotyczące oleju konopnego i zostało mi zarzucone przez jedną osobę, ze robię "chamską reklamę", ale mój blog ma miejsce na reklamy. To jest jak telewizja jest czas na coś sensownego ale jest też czas na reklamy dzięki którym ja mam korzyści materialne. Chyba nie muszę Wam tłumaczyć, że nie ma nic za darmo? No ale to nie o tym dzisiaj, chociaż wiem, ze jest wiele osób które bardzo ciekawi jak i ile można na tym zarobić oraz czemu dostaje tyle rzeczy "za darmo".  Jeżeli chcecie to mogę kiedyś o tym napisać. Wracając do tematu bardzo Wam dziękuję, że jesteście, że czytacie i mam nadzieję, że będzie Was tu coraz więcej!



A co mam na sobie?



2 komentarze:

  1. aż zostawię komentarz, że piękny post i zdjęcia :D Post o pucpi też genialny :) ludziom często nie chce sie nic powiedziec, wolą patrzec, ale teraz zostawie po sobie ślad :*


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamila.michalinasobota, 17 czerwca, 2017

    Gratuluję, że tyle tu wytrwałaś i dalej chcesz to robić! Kolejnych 300 postów a nawet i więcej! ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)