piątek, 9 czerwca 2017

Niegrzeczny piątkowy deserek! | dowlaszpaula



To co Fitnessiaki, zgrzeszymy dzisiaj trochę? Okey, ja też jestem na TAK! Miałam w domu gorzką czekoladę z pomarańczą, ale samej jeść jej nie lubię . A więc stworzyłam z tego bardzo prosty deserek, a dzięki płatkom owsianym i nasionom chia wmawiam sobie, że był on FIT!


Składniki:

* gorzka czekolada
* 150 ml mleka 0,5 %
* 3 łyżki płatek owsianych
* "trochę" nasion chia

Wykonanie:

* czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej, dodać 100 ml mleka i wymieszać
* do miseczki wsypać łyżkę płatek owsianych i zalać je mlekiem
* wylać na płatki czekoladę, posypać nasionami chia i lekko "opruszyć" płatkami
* odstawić na godzinę do lodówki i jeść :-)









1 komentarz:

  1. jak zobaczyłam na poczatku ' rozpuszczamy czekolade ' JESTEM NA TAK!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)